ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87930
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
صلیب سرخ: اوضاع انسانی در «الحدیدة» یمن بحرانی است

صلیب سرخ: اوضاع انسانی در «الحدیدة» یمن بحرانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عدنان حزام» سخنگوی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در یمن؛ اوضاع انسانی در شهر «الحدیدة» را بحرانی دانست. وی در گفت‌وگو با رادیو «سوا» اظهار داشت: بسیاری از مردم یمن، کشورشان را به دلیل اوضاع بد و اسف‌بار، ترک کرده‌اند و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عدنان حزام» سخنگوی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در یمن؛ اوضاع انسانی در شهر «الحدیدة» را بحرانی دانست.

وی در گفت‌وگو با رادیو «سوا» اظهار داشت: بسیاری از مردم یمن، کشورشان را به دلیل اوضاع بد و اسف‌بار، ترک کرده‌اند و شهروندان باقی مانده در شهر الحدیدة، نیازمند کمک‌های انسانی فوری در زمینه‌های مختلف به ویژه، بخش بهداشت و پزشکی هستند.

این در حالی است که حمله امروز جنگنده‌های سعودی به شهرستان «الحالی» در استان «الحدیدة» نیز 2 کشته و 2 زخمی برجای گذاشت.

ساکنان الحدیدة از سازمان ملل و مارتین گریفیت، فرستاده ویژه آن خواسته‌اند که برای پایان دادن به درد و رنج آنها وارد عمل شود. آنها سازمان ملل را به نادیده‌گرفتن شرایطشان متهم می‌کنند.

عملیات ائتلاف سعودی که از تاریخ چهارشنبه ۲۳ خرداد برای اشغال استان و بندر راهبردی الحدیده آغاز شده، وارد فاز فرسایشی شده است و نیروهای ائتلاف سعودی در خارج از مرزهای این استان زمین‌گیر شده‌اند اما در عین حال،حملات ائتلاف سعودی علیه این استان همچنان ادامه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن