ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87959
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
خون شهدای مدافع حرم حافظ امنیت خوزستان است

خون شهدای مدافع حرم حافظ امنیت خوزستان است

اکبر بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اهواز، با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از مردم خوزستان از سوی تروریست‌ها اظهار داشت: آرامش و امنیت خوزستان ریشه در فرهنگ شهادت و دفاع از حرم دارد. وی افزود: تروریست‌های کوردل تصور می‌کنند با شهادت مردم بی‌گناه می توانند انگیزه‌های انقلابی و دینی را کم […]

اکبر بهاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اهواز، با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از مردم خوزستان از سوی تروریست‌ها اظهار داشت: آرامش و امنیت خوزستان ریشه در فرهنگ شهادت و دفاع از حرم دارد.

وی افزود: تروریست‌های کوردل تصور می‌کنند با شهادت مردم بی‌گناه می توانند انگیزه‌های انقلابی و دینی را کم رنگ کنند. اهواز نماد مقاومت و شهادت است و مردم تا پای جان آماده دفاع از خوزستان و ادامه راه شهدای مدافع حرم هستند.

مسئول سازمان مردم نهاد مدافعین حرم خوزستان ادامه داد: مردم خوزستان با فرهنگ دفاع و مقاومت غریبه نبوده و پای آرمان‌ها ایستادند. خوزستان امروز آرام و سربلند است و اقوام لر، عرب و بختیاری به شکل متحد و یکپارچه در مقابل توطئه‌های وهابی‌ها آماده شهادت هستند.

بهاری در پایان با محکومیت مجدد این حادثه تروریستی بیان داشت: مسئولان امنیتی باید در اسرع وقت عاملان این حادثه تروریستی را به سزای اعمال‌شان برسانند. دشمنان نیز بدانند تا فرهنگ دفاع از حرم در خوزستان وجود دارد نمی‌توانند به آرزوهای پلید خود برسند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن