ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87963
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش یمن به فرودگاه بین‌المللی «جیزان» سعودی حمله موشکی کرد

ارتش یمن به فرودگاه بین‌المللی «جیزان» سعودی حمله موشکی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن می‌گوید یک فروند موشک به فرودگاهی در جنوب غربی عربستان سعودی شلیک کرده است. وب‌سایت خبری «انصارالله» یمن شامگاه شنبه با اعلام این خبر، گزارش داد موشک شلیک شده از نوع بدر یک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن می‌گوید یک فروند موشک به فرودگاهی در جنوب غربی عربستان سعودی شلیک کرده است.

وب‌سایت خبری «انصارالله» یمن شامگاه شنبه با اعلام این خبر، گزارش داد موشک شلیک شده از نوع بدر یک و هدف این موشک فرودگاه بین‌المللی «جیزان» بوده است.

شهرک اقتصادی، پالایشگاه شرکت ملی نفت آرامکو عربستان سعودی و فرودگاه شهر جیزان از جمله اهداف موشکی ارتش یمن طی دو سال اخیر بوده است.

ارتش و دولت مستقر یمن در شهر صنعاء، پایتخت این کشور بار‌ها اعلام کرده است که در پاسخ به حملات هوایی به یمن و محاصره دریایی، زمینی و هوایی این کشور اهداف حیاتی و اقتصادی کشور‌های عربستان سعودی و امارات را هدف حملات موشکی و پهپادی خود قرار خواهد.

ارتش یمن از ابتدای تجاوز نظامی ائتلاف مشترک سعودی و اماراتی به این کشور بیش از ۲۰۰ موشک بالستیک به اهداف متعلق به این ائتلاف شلیک کرده و امسال را «سال موشک‌باران عربستان سعودی» نامگذاری کرده است.

حملات ائتلاف سعودی به یمن و محاصره این کشور که وارد چهارمین سال خود شده، بیش از ۵۰ هزار کشته برجای گذاشته که بیشتر آن‌ها از غیر نظامی بوده‌اند.

تداوم این اوضاع باعث بروز بیماری‌های واگیری مانند وبا و وقوع قحطی در یمن، فقیرترین کشور عربی شده است.

دیروز (جمعه) معاون «آنتونیو گوترش»، دبیر کل سازمان ملل درامور بشردوستانه هشدار داد مبارزه با قحطی در یمن با شکست مواجه بوده و شرایط کنونی این کشوربه طرز نگران‌کننده‌ای وخیم شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن