ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87981
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۴۹
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
تظاهرات ساکنان عدن علیه اشغالگری‌های ائتلاف سعودی در یمن

تظاهرات ساکنان عدن علیه اشغالگری‌های ائتلاف سعودی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از النشره، تظاهرکنندگان یمنی شعارهایی را علیه ائتلاف سعودی – اماراتی سر دادند و  اقدامات این ائتلاف را “اشغالگری و تجاوز” توصیف کردند. تظاهرکنندگان در شعارهایشان این ائتلاف را مسئول آشفتگی اوضاع اقتصادی، معیشتی و از بین بردن امنیت در مناطق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از النشره، تظاهرکنندگان یمنی شعارهایی را علیه ائتلاف سعودی – اماراتی سر دادند و  اقدامات این ائتلاف را “اشغالگری و تجاوز” توصیف کردند.

تظاهرکنندگان در شعارهایشان این ائتلاف را مسئول آشفتگی اوضاع اقتصادی، معیشتی و از بین بردن امنیت در مناطق جنوبی یمن دانستند.

همزمان با این تظاهرات، احزاب و جریان‌های سیاسی در یمن نیز  طی بیانیه‌ای ضمن ابراز نگرانی و محکوم کردن عملکرد ائتلاف، نسبت به ادامه سلسله ترورها در پایتخت موقت دولت مستعفی هشدار داده و آن را اقدامی خصمانه و جنایتکارانه دانستند که هدفش نابودی موسسات دولتی و تاسیسات قانونی و نیز ایجاد فضای مشوش در کشور است.

در همین راستا، صالح الجوانی، وزیر حمل و نقل دولت مستعفی یمن تصریح کرد، پس از گذشت سه سال از مداخله ائتلاف سعودی – اماراتی در یمن باید روابط میان دولت (مستعفی) یمن و ائتلاف سعودی – اماراتی تصحیح شود.

عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور دولت مستعفی یمن ژوئیه گذشته در گفت‌وگو با شبکه “بی.بی.سی” گفته بود که عملیات نظامی ائتلاف سعودی – اماراتی در یمن بیش از آنچه که پیش‌بینی شده بود طول کشیده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن