ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87994
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۴۱
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله پهپادی مجدد یمن علیه مقر ائتلاف سعودی در ساحل غربی

حمله پهپادی مجدد یمن علیه مقر ائتلاف سعودی در ساحل غربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، امروز (یکشنبه 23 سپتامبر)، یک مقر تازه‌تاسیس دیگر ائتلاف سعودی و شبه‌نظامیان وابسته به آن را در ساحل غربی هدف قرار داد. یک منبع آگاه نظامی یمن، در گفت‌وگو با پایگاه خبری شبکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، امروز (یکشنبه 23 سپتامبر)، یک مقر تازه‌تاسیس دیگر ائتلاف سعودی و شبه‌نظامیان وابسته به آن را در ساحل غربی هدف قرار داد.

یک منبع آگاه نظامی یمن، در گفت‌وگو با پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، اعلام کرد که یگان پهپادی این کشور، این مقر تازه‌ تاسیس در جنوب «النخیلة» واقع در ساحل غربی را با یک فروند پهپاد «قاصف 1»، هدف قرار داد.

 یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، جمعه پیش نیز (21 سپتامبر) ، دو عملیات موفق با پهپاد «قاصف 1» علیه مواضع ائتلاف سعودی در ساحل غربی داشت. یکی از عملیات‌ها علیه مقر تازه‌تاسیس ائتلاف سعودی در جزیرة السوابع و عملیات دیگر علیه یکی از  مقرهای فرماندهان نیروهای ائتلاف سعودی و شبه‌نظامیان وابسته به آنها را در ساحل غربی بود که هر دو با دقت بالا صورت گرفت.

پهپاد «قاصف ۱»، ۲۵۰ سانتی متر طول و ۳۰۰ سانتی متر بال دارد و مدت زمان پرواز آن ۱۲۰ دقیقه است. مسافت پرواز قاصف، ۱۵۰ کیلومتر و حامل کلاهک جنگی ۳۰ کیلوگرمی است. ماموریت پهپاد قاصف ۱، تهاجمی و مجهز به سیستم هوشمند رصد و انواع کلاهک‌های جنگی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن