ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88076
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۳۵
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
چگونه می‌توان عوامل خطر ساز آلزایمر را کاهش داد؟ +اینفوگرافیک

چگونه می‌توان عوامل خطر ساز آلزایمر را کاهش داد؟ +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیماری آلزایمر یک نوع اختلال عملکرد مغزی است که بتدریج توانایی‌های ذهنی بیمار تحلیل می‌رود. بارزترین تظاهر زوال عقل اختلال حافظه‌ است. اختلال حافظه معمولاً بتدریج ایجاد شده و پیشرفت می‌کند. بیماری آلزایمر 2 […]

چگونه می‌توان عوامل خطر ساز آلزایمر را کاهش داد؟+اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیماری آلزایمر یک نوع اختلال عملکرد مغزی است که بتدریج توانایی‌های ذهنی بیمار تحلیل می‌رود. بارزترین تظاهر زوال عقل اختلال حافظه‌ است. اختلال حافظه معمولاً بتدریج ایجاد شده و پیشرفت می‌کند. بیماری آلزایمر 2 تا 5 درصد اشخاص مسن را دربر می‌گیرد و گاهی هم بر اشخاص جوانتر حمله می‌کند.

تقریبا 10 درصد افراد بالای 60 سال ، زوال عقل دارند و حدود نیمی از این تعداد مبتلا به آلزایمر می‌باشند. آلزایمر نوعی بیماری ناهمگن از نظر ژنتیکی است که در تمام نژادها دیده می‌شود. گفتنی است؛ هر3 ثانیه یک نفر در جهان به آلزایمر مبتلا می‌شود و رویدادها را به فراموشی میسپارد.

بیماری آلزایمر در نخستین مراحل معمولا علائم هشدار دهنده‌ای دارد که عبارتند از:

اختلال حافظه، اختلال در انجام وظایف روزمره،گم کردن زمان و مکان، اختلال در گفتار، اختلال در قضاوت و تفکر،تغییر در خلق و خو،کاهش انگیزه زندگی و تغییرات شخصیتی که می‌توان آن‌ها را هشدارهای آلزایمر دانست.

تاکنون هیچ راه تضمین شده ای برای پیشگیری از آلزایمر وجود نداشته است، اما تحقیقات اخیر روش هایی را در پیشگیری از آلزایمر موثر دانسته‌اند.

در ادامه اینفوگرافیکی درباره کاهش عوامل خطرساز آلزایمر مشاهده می‌کنید:

چگونه می‌توان عوامل خطر ساز آلزایمر را کاهش داد؟+اینفوگرافیک    

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن