ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88383
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
  • 427 بازدید
  • ارسال توسط :
تذکر زبانی در پیاده روی اربعین وظیفه همگانی است

تذکر زبانی در پیاده روی اربعین وظیفه همگانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا محمدرضا ندیری روز پنجشنبه در همایش آموزشی موکب داران آذربایجان غربی افزود: زائران ایرانی تلاش کنند در مسیر پیاده روی اربعین حسینی امر به معروف و نهی از منکر را که عامل اصلی قیام امام حسین (ع) بود را زنده کنند.وی ادامه داد: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا محمدرضا ندیری روز پنجشنبه در همایش آموزشی موکب داران آذربایجان غربی افزود: زائران ایرانی تلاش کنند در مسیر پیاده روی اربعین حسینی امر به معروف و نهی از منکر را که عامل اصلی قیام امام حسین (ع) بود را زنده کنند.
وی ادامه داد: زائران آیین پیاده روی اربعین حسینی باید فرهنگ اصیل ایرانی را به نمایش بگذارند تا موجب ایجاد ذهنیت منفی در میان مردم عراق نشوند.
وی بیان کرد: اربعین حسینی فرصت مناسبی است تا فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی به کشورهای همسایه صادر شود و تحقق این امر نیازمند همراهی موکب داران و مردم است.
مسوول کمیته اعزام زائران ستاد اربعین آذربایجان غربی افزود: اخلاص در عمل و گام برداشتن در مسیر خدا مهمترین هدف در آیین پیاده روی اربعین است و عوامل اجرایی موکب ها باید با آمادگی کامل معنوی در این امر مهم مشارکت کنند.
ندیری ادامه داد: چهار مرز شلمچه، چذابه، مهران و خسروی برای تردد زائران ایرانی در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: بازگشایی مرز خسروی و تامین زیرساخت های لازم در هر 2 سوی مرز در دستور کار قرار دارد و زائران این استان به سمت تردد از این مرز هدایت می شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا در ادامه این همایش موکب داران با مسائل پزشکی و بهداشتی و برخی قوانین کشور عراق آشنا شدند تا در مدت موکب داری در اربعین حسینی دچار مشکل نشوند.
هشت آبان سال جاری مصادف با روز اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است؛ همه ساله بیش از 20 میلیون شیعه و دلبسته خاندان عصمت و طهارت (ع) در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می کنند که حدود 2 میلیون نفر از آنان ایرانی هستند.
9918/3072
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن