ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88519
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۲۵
  • 178 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری یادبود شهدای مدافع حرم سبزوار در روداب

برگزاری یادبود شهدای مدافع حرم سبزوار در روداب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: اگر دشمن تاکنون در مبارزه ایدئولوژیک و سیاسی با ملت ایران شکست خورده ناشی از برخورداری ایران از فرهنگ عاشورا، دفاع مقدس و مقاومت است. وی افزود: امروز […]

برگزاری یادبود شهدای مدافع حرم سبزوار در روداببه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: اگر دشمن تاکنون در مبارزه ایدئولوژیک و سیاسی با ملت ایران شکست خورده ناشی از برخورداری ایران از فرهنگ عاشورا، دفاع مقدس و مقاومت است.
وی افزود: امروز دشمن برای آسیب زدن به انقلاب، جنگ اقتصادی و تبلیغاتی راه انداخته که راه برون رفت از این مشکلات بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس راه مقاومت ملت ایران در برابر زورگویان را نشان داد تصریح کرد: امروز بیش از گذشته نیاز به تجربه و فرهنگ دفاع مقدس داریم، فرهنگی که با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و تن ندادن به مذاکره با دشمنان راه غلبه بر استکبار را به خوبی نشان داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن