ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88692
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۵:۰۲
  • 270 بازدید
  • ارسال توسط :
فرزند شهید مدافع حرم: تروریست‌های بزدل هیچ سنخیتی با غیورمردان عرب خوزستان ندارند

فرزند شهید مدافع حرم: تروریست‌های بزدل هیچ سنخیتی با غیورمردان عرب خوزستان ندارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، صبح روز شنبه 31 شهریور ماه امسال همچون سال‌های گذشته رژه نیروهای مسلح با حضور یگان‌های نمونه ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی در بلوار قدس اهواز برگزار شد. هنگام رژه نیروهای مسلح چند تروریست از پشت جایگاه به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، صبح روز شنبه 31 شهریور ماه امسال همچون سال‌های گذشته رژه نیروهای مسلح با حضور یگان‌های نمونه ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی در بلوار قدس اهواز برگزار شد.

هنگام رژه نیروهای مسلح چند تروریست از پشت جایگاه به مردم و یگان رژه رونده که سربازان سپاه بودند حمله کردند که متاسفانه 24 نفر شهید و 67 نفر دیگر مجروح شدند.

به همین مناسبت به سراغ ابوذر علیخانی فرزند سردار شهید محمدرضا علیخانی از شهدای مدافع حرم خوزستان که چند تن از دوستانش در این عملیات به شهادت رسیدند رفتیم و گفت‌وگویی با وی انجام دادیم.

عزیزانم مقابل چشمانم پرپر شدند

وی با بیان اینکه شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند، اظهار کرد: شهیدان ما عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حضرت امام حسین(ع) را با خون خود تضمین کردند و راه شجاعت را به ما آموختند.

فرزند سردار شهید محمدرضا علیخانی با اشاره به عملیات تروریستی اهواز تصریح کرد: بار دیگر تعدادی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و روح پاکشان با ارواح شهیدان والامقام به ویژه حضرت سیدالشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزیدند و از روزی الهی بهره مند شدند.

وی با تاکید بر این نکته که سردار شهید محمدرضا علیخانی از این حادثه تلخ، نفرت انگیز و تروریستی در اهواز به شدت ناراحت و متاثر هستند، گفت: وقتی خبر شهادت همرزمان پدرم و جانبازان و طفلان بی پناه را دیدم به یاد مظلومیت امام حسین(ع) و شهادت حضرت علی اصغر(ع) افتادم.

علیخانی بیان کرد: من در صحنه رژه حضور داشتم و از نزدیک شاهد ماجرا بودم در میان این شهدا کسانی همچون شهید امید نریمیسا عموزاده بنده و شهید امید فرجی زنگنه از دوستان پدر شهیدم هستند که مقابل چشمانم پرپر شدند.

اتحاد و همدلی مردم خوزستان

وی اضافه کرد: شهید امید فرجی زنگنه بعد از شهادت پدرم همیشه یار و یاور ما بود و هیچگاه ما را تنها نگذاشت، مرد باخلاصی که شهادت مبارکش باد.

فرزند سردار شهید محمدرضا علیخانی با اشاره به اینکه حادثه تروریستی اهواز شباهت بسیار زیادی با کربلا دارد، خاطرنشان کرد: جانبازان و پیشکسوتان ایثار و شهادت یعنی شهید حسین منجزی و شهید علی لویمی باقری مانند حبیب بن مظاهر هستند و شهید محمدطاها اقدامی مانند حضرت علی اصغر و کودکان خردسال امام حسین(ع) به شهادت رسیدند.

وی شهید سید حسن سواری را به قاسم بین الحسن(ع) تشبیه کرد و ادامه داد: شهید علی سلمانوند، شهید ‎نبی دریس، شهید ‎امید نریمیسا، شهید ‎سینا آقاجری، شهید ‎رضا شعیبی، شهید ‎اسماعیل شفیعی نژاد، شهید ‎میلاد جهانگیری نژاد، شهید ‎سعید کریمی، شهید ‎امید حسینی، شهید ‎مهران زرافشان و شهید ‎محمد عذاری همچون علی اکبر(ع) هستند.

علیخانی اظهار داشت: این تروریست های خبیث همچون شمر لعین در ایام غربت امام حسین(ع) بار دیگر صحنه کربلا را تکرار کردند که در این اقدام ننگین اقوام مختلف خوزستان شهید دادند که نشان از اتحاد و همدلی مردم خوزستان است.

مردم خوزستان امت واحده هستند

وی گفت: این عملیات کور اثبات کرد که مردم خوزستان امت واحده هستند و می‌خواهند با هم زندگی کنند و با هم به کمال و پیشرفت برسند و عرب و عجم کلنا امت واحده و مدافع انقلاب و اهل بیت(ع) و حافظ تمامیت ارضی هستند .

فرزند شهید علیخانی تاکید کرد: تروریست های بزدل و به ظاهر عرب هیچ سنخیتی با غیورمردان و شیرزنان عرب اهواز و استان خوزستان ندارند و اینان همان انگل‌ها و نخال هایی هستند که نوکر رژیم صهیونیستی و آل سعود هستند که نمی توانند چهره انقلابی و مقاوم مردم خوزستان را خدشه دار کنند.

علیخانی تصریح کرد: تروریست های فریب خورده و بزدل از تاریخ عبرت بگیرند زیرا همان طوری که صدام ملعون و حزب بعث، فریب آمریکا و رژیم صهیونیستی را خوردند و به ایران حمله کردند سرنوشتی جز پشیمانی و راهی جز خودکشی نخواهند داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن