ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88733
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
  • 443 بازدید
  • ارسال توسط :

ائتلاف سعودی به عملیات یمن علیه بندر «جیزان» اعتراف کرد

العالم-یمن  ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی علیه یمن، شب گذشته انجام عملیات ویژه نیروی دریایی یمن در بندر «جیزان» را که صبح دیروز (30 سپتامبر) صورت گرفت، تایید کرد. ائتلاف سعودی اعتراف کرد که این عملیات یمنی‌ها، خساراتی نیز به بندر وارد آورده است اما با انتشار بیانیه‌ای، تلاش کرد تا خسارات وارده را […]

العالم-یمن

 ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی علیه یمن، شب گذشته انجام عملیات ویژه نیروی دریایی یمن در بندر «جیزان» را که صبح دیروز (30 سپتامبر) صورت گرفت، تایید کرد.

ائتلاف سعودی اعتراف کرد که این عملیات یمنی‌ها، خساراتی نیز به بندر وارد آورده است اما با انتشار بیانیه‌ای، تلاش کرد تا خسارات وارده را اندک و ناچیز نشان دهد.

به نوشته خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، ائتلاف نظامی عربستان در جنگ یمن، مدعی شد که این عملیات نیروی دریایی یمن را  خنثی کرده است و طی بیانیه‌ای درباره جزئیات عملیات یمنی‌ها در بندر جیزان اعلام کرد: این عملیات با دو قایق سریع‌السیر بمب‌گذاری شده و بدون سرنشین صورت گرفت.

سرهنگ ستاد «ترکی المالکی» سخنگوی رسمی ائتلاف سعودی در جنگ یمن مدعی شد که نیروی دریایی پادشاهی عربستان، حرکت این دو قایق بمب‌گذاری شده را رصد کردند و از راه دور، آنها را هدف قرار دادند و انفجار آنها تنها موجب وارد آمدن خساراتی سطحی و اندک در بندر شد.

نیروی دریایی و گارد ساحلی یمن، صبح دیروز، از انجام عملیات ویژه در بندر جیزان و هدف قرار دادن شماری از قایق‌های گارد مرزی و ساحلی عربستان خبر داده بود. ساعاتی پیش از این عملیات نیز، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، برای بار دوم طی یک ماه اخیر، فرودگاه بین‌المللی دبی را هدف قرار داد و موجب اختلال در پروازهای این فرودگاه شد.

به نوشته پایگاه خبری«المسیرة» یمن، اما امارات همچنان این عملیات را انکار و اعلام کرد که تمامی پروازها در این فرودگاه برقرار است اما نهادهای بین‌المللی مسئول رصد پروازهای جهانی، از وقوع تاخیر و اختلال در پروازها به مبدأ و مقصد دبی و حتی لغو برخی از پروازها خبر دادند.

فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن