ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 88804
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۴۴
  • 496 بازدید
  • ارسال توسط :
فردیس پذیرای زائران اربعین حسینی می شود

فردیس پذیرای زائران اربعین حسینی می شود

ابوالفضل اینانلو روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: روزانه چهارهزارو500 زائر در موکب های ستاد عتبات عالیات شهرستان فردیس در کربلای معلی پذیرایی خواهند شد.وی گفت: راه اندازی موکب های اربعین حسینی از محل کمک ها و نذورات مردم شهرستان فردیس تامین هزینه می شود.اینانلو بیان داشت: مراسم اربعین حسینی، مانور […]

ابوالفضل اینانلو روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: روزانه چهارهزارو500 زائر در موکب های ستاد عتبات عالیات شهرستان فردیس در کربلای معلی پذیرایی خواهند شد.
وی گفت: راه اندازی موکب های اربعین حسینی از محل کمک ها و نذورات مردم شهرستان فردیس تامین هزینه می شود.
اینانلو بیان داشت: مراسم اربعین حسینی، مانور عظیم پیروان مکتب اهل بیت(ع) است که از اقصی نقاط جهان، وحدت مسلمانان، پیروی و علاقه مندی و محبت مردم به اهل بیت(ع) و حضرت سیدالشهدا (ع ) را به نمایش می گذارند.
وی اظهار داشت: بیش از 45 نفر از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات فردیس برای خدمتگزاری به زائران در موکب ها ی فردیس اعزام می شوند.
فرماندار فردیس گفت: در این شرایط حساس که دشمنان اسلام مشکلاتی را برای منطقه به وجود آورده اند ،
خدمت به زائرین ائمه معصومین (ع ) از ارج و قرب بالایی برخوردار ست و همه باید به هم کمک کنیم تا امسال بهتر از گذشته به زائرین خدمات ارائه دهیم.
وی با اشاره به آماده سازی امکانات برای اسکان و پذیرایی از هیات های عزادار ،افزود: برپایی ایستگاه صلواتی، بسیج امکانات بهداشتی و درمانی از برنامه های ستاد استقبال از اربعین حسینی در شهرستان می باشد.
اینانلو گفت: بخشی از فعالیت موکب های ستاد عتبات عالیات فردیس در کربلای معلی اسکان موقت زائران حسینی است .
مردم مومن و ولایتمدار شهرستان فردیس سال های گذشته نیز با پرداخت نذروات و کمک های خود در پذیرایی از زائران اربعین حسینی نقش آفرینی کردند.
7413/ 6155
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن