ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89172
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۵۵
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

“موافقت دولت مستعفی یمن با نظارت سازمان ملل بر بندر الحدیده بعید نیست”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشره، احمد سالم الوحیشی، سفیر یمن در روسیه در ارزیابی‌اش درباره اظهارات حوثی‌ها مبنی بر موافقت با نظارت بین‌المللی بر بندر الحدیده تصریح کرد: مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن چنین پیشنهادی را داشت و آن را به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشره، احمد سالم الوحیشی، سفیر یمن در روسیه در ارزیابی‌اش درباره اظهارات حوثی‌ها مبنی بر موافقت با نظارت بین‌المللی بر بندر الحدیده تصریح کرد: مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن چنین پیشنهادی را داشت و آن را به دولت مستعفی یمن ارائه داد و ما به دنبال کاهش درد و رنج شهروندان یمنی هستیم تا وضعیت انسانی وخیم‌تر نشود. ما قانع شدیم الحدیده مانند سابق توسط پلیس محلی و نیز بندر الحدیده تحت نظارت سازمان ملل اداره شوند  و درآمدهای این بندر به بانک مرکزی تحویل داده شوند. ما به اینکه تمامی این منابع برای پرداخت حقوق مردم در  سراسر نقاط یمن استفاده شود، پایبند هستیم.

وی همچنین تصریح کرد: ما موضعمان را به فرستاده سازمان ملل گفتیم و از این اقدام به منظور خروج از بحران کنونی ممانعت نمی‌کنیم.

الوحیشی ادعا کرد: زمانی که مارتین گریفیتس نزد “کودتاچیان” رفت آن‌ها از این طرح صرف‌نظر کردند و گفتند که می‌خواهند به مدیریت بندر الحدیده ادامه دهند و درآمدها را در دست خود داشته باشند و این امر باعث شد این پیشنهاد منتفی شود.

عبدالملک حوثی رهبر انصارالله (حوثی‌ها) بار دیگر روز گذشته گفت: انصارالله پیشنهادی را به گریفیتس درباره موافقت با نظارت سازمان ملل بر بندر الحدیده که یک امتیازدهی بزرگ محسوب می‌شود، داده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن