ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89249
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۲۱
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
طی ۲ روز آینده ویزای ثبت نام کنندگان اربعین تحویل داده می شود

طی ۲ روز آینده ویزای ثبت نام کنندگان اربعین تحویل داده می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "محمد خسروی" مدیر کل حج و زیارت لرستان در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: ثبت نام پیاده روی اربعین از پنجم مهرماه آغاز شده و تا کنون 2 هزار نفر از استان لرستان برای شرکت در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "محمد خسروی" مدیر کل حج و زیارت لرستان در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: ثبت نام پیاده روی اربعین از پنجم مهرماه آغاز شده و تا کنون 2 هزار نفر از استان لرستان برای شرکت در این مراسم ثبت نام کرده اند.

 

وی اضافه کرد: به دلایلی تا کنون برای هیچ یک از زائرانی که ثبت نام کرده بودند ویزایی صادر نشده بود اما از امروز یکشنبه صدور ویزا آغاز شده و طی 2 روز آینده همه ویزاهای ثبت نام کنندگان اربعین تحویل داده می شود.

 

خسروی اظهار داشت: از امروز همه زائرانی که برای اربعین ثبت نام کنند در کمتر از سه روز ویزا دریافت خواهند کرد و هزینه ویزای اربعین از 386 هزار تومان به 370 هزار و 800 تومان کاهش یافته و افرادی که قبلا ثبت نام کرده اند مابقی هزینه به حسابشان واریز می شود.

 

به گفته وی از همه زائرانی که قصد دارند در مراسم اربعین ثبت نام کنند توصیه می شود حتما به صورت گروهی ثبت نام کنند و با ویزا راهی این سفر شوند چرا که در صورت نداشتن ویزا اجازه ورود به عراق را ندارند.

 

مدیر کل حج و زیارت لرستان از برپایی سه موکب خبر داد و افزود: از استان لرستان سه موکب در کربلا، نجف و مهران برپا می شود و از زائران پذیرایی خواهد شد و شرایط اسکان برای زائران نیز مهیا خواهد شد.

 

وی بیان کرد: همچنین در بروجرد، خرم آباد، الیگودرز و دورود نیز موکب هایی برای پذیرایی از زائران برپا می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن