ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89351
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۰۳
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن| استقبال صنعاء از موضع پارلمان اروپا / جنگنده‌های سعودی بار دیگر الحدیده را بمباران کردند

یمن| استقبال صنعاء از موضع پارلمان اروپا / جنگنده‌های سعودی بار دیگر الحدیده را بمباران کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع یمنی از حمله مجدد جنگنده‌های سعودی به استان الحدیده خبر دادند. بر اساس این گزارش، جنگنده‌های متجاوزان دو بار شهرستان برع در استان الحدیده را بمباران کردند. جزئیات بیشتری درباره تلفات و خسارت‌های احتمالی این حملات اعلام نشده است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع یمنی از حمله مجدد جنگنده‌های سعودی به استان الحدیده خبر دادند. بر اساس این گزارش، جنگنده‌های متجاوزان دو بار شهرستان برع در استان الحدیده را بمباران کردند. جزئیات بیشتری درباره تلفات و خسارت‌های احتمالی این حملات اعلام نشده است.

استقبال وزارت خارجه یمن از موضع پارلمان  اروپا

خبر دیگر اینکه وزارت خارجه یمن از موضع اخیر پارلمان اروپا که حملات متجاوزان سعودی به مردم یمن و زیرساخت‌های این کشور را محکوم کرده بود، استقبال کرد.

پارلمان  اروپا خواستار توقف تجاوزات رژیم سعودی و متحدانش به یمن و پایان محاصره و همچنین منع صادرات تسلیحات به متجاوزان و مزدورانشان شده و درباره پیامدهای ازسرگیری تجاوزات نظامی به استان الحدیده هشدار داده بود، پارلمان اروپا همچنین بر ضرورت بازگشایی کامل تمام فرودگاه‌ها و بنادر و تسهیل ورود امن و سریع کمک‌های بشردوستانه و مواد  غذایی و کمک‌های تجاری و پزشکی برای مردم یمن تاکید کرده بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری سبا، یک منبع مسئول در وزارت خارجه یمن از این موضع پارلمان اروپا تمجید کرد. پارلمان اروپا تاکید کرده بود تنها راه حل یمن، راه حل سیاسی است.

این منبع اعلام کرد دولت نجات ملی یمن از مواضع متعادل پارلمان اروپا در قبال تجاوزات به یمن تقدیر می‌کند و از اعضای پارلمان اروپا برای سفر به یمن با هدف اطلاع از حقیقت اوضاع دعوت می‌کند.

وزارت خارجه یمن، اتحادیه اروپا را به ادامه تلاش برای ایفای نقش سازنده برای برقراری صلح در یمن و افزایش حمایت‌های انسانی از یمن به ویژه در سایه وخامت وضعیت اقتصادی به سبب استفاده متجاوزان از اهرم اقتصادی و سیاست گرسنه نگه داشتن به عنوان یک سلاح جنگی دعوت کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن