ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89451
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۳۶
  • 414 بازدید
  • ارسال توسط :
پیروزی‌های چشمگیر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه جازان عربستان

پیروزی‌های چشمگیر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه جازان عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، وزارت دفاع یمن وابسته به دولت مستقر در صنعا اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی به پیروزی‌های چشمگیری در جبهه جازان عربستان دست یافتند. به گفته این وزارتخانه، این عملیات همزمان با سالروز حمله ائتلاف عربی به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه المسیره، وزارت دفاع یمن وابسته به دولت مستقر در صنعا اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی به پیروزی‌های چشمگیری در جبهه جازان عربستان دست یافتند.

به گفته این وزارتخانه، این عملیات همزمان با سالروز حمله ائتلاف عربی به “سالن بزرگ صنعا” که صدها قربانی برجای گذاشت، بود. ارتش و کمیته‌های مردمی کنترل دو برج “ام بی سی” و “الربعه” و تعدادی از روستاها در جازان را در دست گرفتند و این عملیات به کشته شدن تعداد زیادی از نیروهای ائتلاف عربی منجر شد. همچنین سه هواپیمای جاسوسی در منطقه وادی جاره منهدم شد.

از سوی دیگر حزب کنگره سراسری مردمی در یمن از دیدار محرمانه وزیر خارجه دولت مستعفی یمن با وزیر خارجه اسرائیل در نیویورک خبر داد.

به گفته این حزب این دیدار شامل وزرای خارجه مصر، امارات و عربستان نیز بود.

حزب کنگره اعلام کرد که اقدامات دولت مستعفی یمن برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل به دستور عربستان و امارات در راستای معامله قرن صورت گرفته است.

این حزب کشتار سالن بزرگ صنعا را یک جنایت بزرگ خواند و سکوت جامعه بین‌المللی در قبال جنایت‌های ائتلاف عربی را محکوم کرد.

این حزب از سازمان ملل خواست کمیته تحقیقات بین‌المللی مستقلی برای بررسی جنایت‌های جنگی تشکیل دهد.

همزمان یمنی‌ها در مراسم بزرگداشت دومین سالروز کشتار “سالن بزرگ صنعا” در این سالن در خیابان الخمسین حضور یافتند. در این مراسم عبدالعزیز بن حبتور، نخست‌وزیر دولت نجات یمن و تعدادی از وزرا و اعضای پارلمان و رهبران نظامی و امنیتی و نمایندگان احزاب و شهروندان حضور یافتند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن