ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89528
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۵۲
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تسلیت احزاب «اللقاء المشترک» یمن به «سید حسن نصرالله»

پیام تسلیت احزاب «اللقاء المشترک» یمن به «سید حسن نصرالله»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، در پی درگذشت مادر معروف به «ام الشهداء لبنان» که مادر شهیدان «عماد»، «جهاد» و «فواد مغنیه» بود،  ائتلاف موسوم به احزاب «اللقاء المشترک» یمن طی پیامی، به «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، تسلیت گفت. به نوشته پایگاه خبری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، در پی درگذشت مادر معروف به «ام الشهداء لبنان» که مادر شهیدان «عماد»، «جهاد» و «فواد مغنیه» بود،  ائتلاف موسوم به احزاب «اللقاء المشترک» یمن طی پیامی، به «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، تسلیت گفت.

به نوشته پایگاه خبری «یمانیون»، در پیام تسلیت «اللقاء المشترک» آمده است: این مادر سه شهید، نمونه و الگوی مادران شهدایی بود که برای دفاع از سرزمین و آبروی کشورشان جان خود را فدا کرده‌اند. وی همچنین الگوی مادران شهدای حزب‌الله لبنان و یمن بود که برای دفاع از حاکمیت و استقلال کشورشان با ائتلاف سعودی اماراتی مبارزه کرده‌اند.

در ادامه این پیام آمده است: صبر این مادران و افرادی مانند شهید عماد مغنیه تربیت کردن که از مهمترین و بی‌نظیرترین فرماندهان نظامی حزب‌الله در نبرد با دشمن اسرائیلی بود، ضامن تحقق پیروزی‌های عظیم دیگر علیه دشمن صهیونیستی و دشمن سعودی – اماراتی و سایر پشتیبانان آنها است.

گفتنی است که شهید «عماد مغنیه» معروف به «حاج رضوان»که بیشترین تعداد عملیات علیه رژیم صهیونیستی را در جهان به نام خود ثبت کرده است، نزدیک به 11 سال پیش به دست این رژیم به شهادت رسید.

در پایان این پیام به خانواده مغنیه نیز تسلیت گفته شد و برای این مادر شهید علو درجات نزد پروردگار آرزو شد. مادر این سه شهید، دوشنبه پیش (هشتم اکتبر) درگذشت.

ائتلاف احزاب «اللقاء المشترک» (دیدار مشترک)، شامل هفت حزب اپوزیسیون یمن (حزب التجمع الیمنی للإصلاح، حزب الاشتراکی الیمنی، حزب الحق، التنظیم الوحدوی الشعبی الناصری، حزب البعث العربی الاشتراکی القومی، التنظیم السبتمبری الدیمقراطی و اتحاد القوی الشعبیة الیمنیة) است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن