ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89750
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
۶۵ درصد «ناطع» به کنترل یمنی‌ها درآمد/ مزدوران در آستانه شکست کامل

۶۵ درصد «ناطع» به کنترل یمنی‌ها درآمد/ مزدوران در آستانه شکست کامل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جدیدترین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال شرق استان البیضاء حاکیست، نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله یمن با پشتیبانی یگان‌های موشکی و پهپادی عملیات جدیدی را علیه نیرو‌های مزدور آغاز کردند. یک منبع میدانی به جزئیات عملیات گسترده نیرو‌های یمنی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جدیدترین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال شرق استان البیضاء حاکیست، نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله یمن با پشتیبانی یگان‌های موشکی و پهپادی عملیات جدیدی را علیه نیرو‌های مزدور آغاز کردند.

یک منبع میدانی به جزئیات عملیات گسترده نیرو‌های یمنی اشاره کرد و افزود: نیرو‌های ارتش و انصارالله در این عملیات تلاش می‌کنند به حضور نیرو‌های مزدور در شمال شرق استان البیضاء به طور کامل پایان دهند.

این منبع میدانی گفت: نیرو‌های یمنی با حملات غافلگیرانه موفق شدند ۸ پایگاه نظامی و ایستگاه دفاعی را در مناطق «فضحه و عشار» در بخش ناطع از اشغال نیرو‌های مزدور حارج کنند و به کنترل درآورند.

وی با بیان این که حدود ۴۰ تن از نیرو‌های مزدور در جریان درگیری‌ها در این محور کشته و زخمی شدند، افزود: نیرو‌های یمنی در جریان این عملیات مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی نیرو‌های مزدور را به غنیمت گرفتند.

این منبع میدانی تصریح کرد: تعدادی از خودرو‌های نظامی نیرو‌های مزدور در این درگیری‌ها هدف قرار گرفتند و منهدم شدند؛ سایر نیرو‌های مزدور هم پس از متحمل شدن خسارت‌های سنگین از منطقه متواری شدند و به سمت مناطق مرزی استان شبوه عقب نشینی کردند.

با پیشروی‌های به دست آمده، بیش از ۶۵ درصد از مساحت بخش ناطع به کنترل نیرو‌های یمنی درآمده است و عملیات برای پاکسازی سایر مناطق اشغالی در این محور همچنان ادامه دارد.

نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله در تلاش هستند با پاکسازی بخش ناطع، امنیت را در شمال شرق استان البیضاء به طور کامل تامین کنند؛ به گفته منابع میدانی، بخش‌هایی از شمال و شمال شرق استان البیضاء از جمله «ناطع، نعمان و قانیه» در اشغال نیرو‌های مزدور است.

از محور شمال غرب استان البیضاء خبر می‌رسد، عملیات رزمندگان انصارالله و نیرو‌های ارتش یمن در محور شمالی منطقه «خیران» علیه مواضع تروریست‌های داعش و القاعده همچنان ادامه دارد.

عمده عملیات رزمندگان یمنی در این محور به شناسایی پایگاه‌های فرماندهان گروه‌های تروریستی و هدف قرار دادن این مراکز با حملات موشکی و توپخانه‌ای متمرکز شده است.

در حال حاضر، ۸۰ درصد از استان البیضاء شامل مناطق جنوبی، مرکزی، غربی، شمالی و شرقی از جمله «شهر البیضاء، الرداع، ملاحم، واسط، قزن عطا، خیران، العقله، ناطع، حمره، سوادیه، ذی نائم، میکراس و …» تحت کنترل ارتش و رزمندگان انصارالله است.   ۶۵ درصد «ناطع» به کنترل یمنی‌ها درآمد/ مزدوران در آستانه شکست کامل
بخش‌هایی از شمال، شرق و جنوب هم که معادل حدود ۱۷ درصد از مساحت کل استان است از جمله «عقبه القنذع، نعمان، صومعه و الظاهر» تحت اشغال نیرو‌های مزدور وابسته به ائتلاف رژیم‌های سعودی و اماراتی است؛ حدود ۳ درصد از استان شامل مناطق شمال غربی استان ازجمله حومه الرداع و قیفه تحت اشغال گروه‌های تروریستی داعش و القاعده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن