ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89829
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم نبودند، داعش وارد ایران می‌شد

شهدای مدافع حرم نبودند، داعش وارد ایران می‌شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم الحیدری از علمای انقلابی عراق در آئین گرامیداشت شهدای حشدالشعبی و آغاز اعزام کاروان های دانشجویی به حماسه پیاده‌روی اربعین حسینی که در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: اسلام با مثلث فتوای جهاد مرجعیت، حضور جوانان عراقی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم الحیدری از علمای انقلابی عراق در آئین گرامیداشت شهدای حشدالشعبی و آغاز اعزام کاروان های دانشجویی به حماسه پیاده‌روی اربعین حسینی که در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: اسلام با مثلث فتوای جهاد مرجعیت، حضور جوانان عراقی و کمک های ایران و مردان ولایت فقیه به کمک عراق آمد.

وی افزود: جوانانی از ایران، حزب الله لبنان و جوانان سوری و افغانی، توانستند جلوی پیشروی داعش را در عراق بگیرند. اگر شهدای مدافع حرم نبودند، داعش وارد ایران می شد.

مسئول فرهنگی بسیج مردمی عراق (حشدالشعبی) گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند راه اربعین باز نمی شد. اگر روحیه ی شهادت و فداکاری در هر امتی باشد، آن امت پیروز است.

 الحیدری ادامه داد: پیروزی ما در جبهه های حق علیه باطل، یک پیروزی نظامی و معنوی بود. دیگر نمی گذاریم که عاشورا تکرار بشود.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین حامیان داعش آمریکا و آل سعود هستند، بیان کرد: داعش ساخت آمریکا است. داعش با پول های سعودی و اسلحه های آمریکایی و حمایت بعضی از کشورهای غربی و عربی تشکیل شد.

الحیدری گفت: داعش پروژه ی آل سعود و آمریکا بود. این پروژه شکست خواهد خورد و داعش از بین خواهد رفت.

مسئول فرهنگی بسیج مردمی عراق (حشدالشعبی) با بیان اینکه تاریخ انقضاء آل سعود به پایان رسیده است، گفت: آمریکا و ترامپ از آل سعود مثل گاو شیرده استفاده می کند و تا زمانی که این گاو شیر دارد از آن بهره می برد، ولی وقتی این گاو شیرش تمام شد سرش را جدا می کند.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند که راه قدس از کربلا می گذرد. امروز این جمله ی امام در حال تحقق است. امروز تجمع ما در کربلا است و انشاالله فردا در قدس نماز خواهیم خواند.

الحیدری گفت: اربعین سال به سال با شکوه خاصی برگزار می شود. اربعین فتنه دشمنان را خنثی می کند. در اربعین یک حماسه بزرگ رقم خواهد خورد.

وی در پایان گفت: ایران و عراق جدایی ناپذیرند و تاریخ نشان داده که هرجا این دو ملت در کنار هم قرار گرفتند فتوحاتی را برای اسلام و تشیع رقم زده اند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن