ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89892
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
  • 307 بازدید
  • ارسال توسط :
انسجام بخشی رسانه های انقلابی در بسیج رسانه ادامه یابد / یادواره شهداء مهمترین فعالیت در بسیج رسانه

انسجام بخشی رسانه های انقلابی در بسیج رسانه ادامه یابد / یادواره شهداء مهمترین فعالیت در بسیج رسانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ علی منصوری در جمع خبرنگاران اظهارکرد: برگزاری یادواره های شهدا نشان دادن راه برای اهالی رسانه است ، در رسانه می توان از آرمانها و اینکه چرا و چگونه شهدا در این راه به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ علی منصوری در جمع خبرنگاران اظهارکرد: برگزاری یادواره های شهدا نشان دادن راه برای اهالی رسانه است ، در رسانه می توان از آرمانها و اینکه چرا و چگونه شهدا در این راه به شهادت رسیدند سخن گفت.

منصوری بیان کرد: شهدا چند شاخصه را در کارنامه خود داشتند که توانستند به چنین جایگاهی برسند.

وی توضیح داد: اولین شاخصه شهدا ولایت مداری آنان بود و این شاخصه بلا استثنا در تمام شهدا از صدر اسلام تا حال حاضر مشاهده می شود.

وی ادامه داد: خون شهدا به اسلام حیات و جان دوباره بخشید و در زمان امام حسین(ع) وقتی فتنه بنی امیه جهان اسلام را فراگرفت و اسلام غیر واقعی را به مردم معرفی کرد خون شهدای کربلا و اباعبدالله الحسین بود که باعث حیات دوباره اسلام شد.

عضو هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان گفت: همین رویه تا زمان انقلاب ما نیز وجود داشت و بعد از انقلاب اسلامی دو تفکر اسلام التقاطی و اسلام ناب درمقابل یکدیگر قرار گرفتند .

وی ادامه داد: اسلام التقاطی به سرکردگی منافقین و بنی صدر و اسلام ناب به رهبری امام در مبارزه با یکدیگر قرار گرفتند که خون شهدا باعث شد اسلام واقعی و برحق که امام و یاراناش آن را ترویج می دادند به پیروزی برسد.  

منصوری گفت: دومین شاخصه شهدا اخلاص در عمل بود و باعث شد آنان به این جایگاه برسند.

وی گفت: انسجام بخشی رسانه های انقلابی و صبر و تحمل در برابر انتقادات از ویژگی های جعفری مسئول سابق بسیج رسانه بوده است که امیدواریم این روند در دوران مدیریت جدید نیز ادامه یابد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن