ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8990
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر شهید مدافع حرم در ورامین تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر شهید مدافع حرم در ورامین تشییع و به خاک سپرده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ، مردم خداجوی و شهید پرور ورامین روز جمعه با حضور در منطقه خیرآباد این شهرستان ، پیکر شهید ابراهیمی را که در راه دفاع از حریم عمه سادات در کشور سوریه به دست عناصرتکفیری داعشی به درجه رفیع شهادت نائل شده بود، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ، مردم خداجوی و شهید پرور ورامین روز جمعه با حضور در منطقه خیرآباد این شهرستان ، پیکر شهید ابراهیمی را که در راه دفاع از حریم عمه سادات در کشور سوریه به دست عناصرتکفیری داعشی به درجه رفیع شهادت نائل شده بود، تا منزل ابدی تشییع کردند.
شهید ابراهیمی از شهیدان تیپ فاطمیون و سی و یکمین شهید مدافع حرم شهرستان ورامین است.
تشییع کنندگان در قالب هیأت های سینه زنی در غم شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان به سر و سینه زدند و شهادت این مدافع حرم را به محضر ولی عصر (عج) تبریک و تسلیت گفتند.
مردم شهید پرور ورامین با سردادن شعارهای الله اکبر ، لااله الا الله ، این گل پرپراز کجا آمده از سفر کرب و بلا آمده و حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست ، پیکرشهید ابراهیمی را پس از اقامه نماز در گلزار شهدای امامزاده طاهر و مطهر (ع) به خاک سپردند.
شهید رجبعلی ابراهیمی(بربری) در تاریخ یکم تیرماه سال 54 در شهر کابل افغانستان چشم به جهان گشود و در سال 61 با توجه به اوضاع نابسامان آن کشور به همراه خانواده به ایران مسافرت کردند و تحصیلات خود را تا مقطع سوم متوسطه در ورامین ادامه داد.
وی در سال 94 برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) به کشور سوریه اعزام و در شب نوزدهم ماه رمضان پس از دریافت شهادت نامه خود برای بار چهارم به حلب اعزام و توسط نیروهای ترویستی تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید مجرد و دارای چهار برادر و دو خواهر می باشد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار : سید حسن میری – انتشاردهنده: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن