ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89938
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۳۳
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
رونمایی از مستند شهید مدافع حرم خراسان جنوبی

رونمایی از مستند شهید مدافع حرم خراسان جنوبی

آینه دار، مدیر کل صدا و سیما خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: پای پرواز عنوان مستند ۷۰ دقیقه‌ای از زندگی شهید مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی از کودکی تا شهادت است که امروز رونمایی شد. وی با بیان اینکه نویسنده، محقق و کارگردان این مستند امین […]

رونمایی از مستند شهید مدافع حرم خراسان جنوبیآینه دار، مدیر کل صدا و سیما خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: پای پرواز عنوان مستند ۷۰ دقیقه‌ای از زندگی شهید مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی از کودکی تا شهادت است که امروز رونمایی شد.

وی با بیان اینکه نویسنده، محقق و کارگردان این مستند امین کاشرفی است، افزود:این مستند در راستای پروژه عظیم تولید ۱۳۰ مستند مدافعان حرم کشور که در معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما تولید شده است طی ۱۰۰ روز تصویر برداری و تدوین شد.

آینه دار با بیان اینکه بزودی این مستند از شبکه‌های سراسری و شبکه استانی خاوران پخش خواهد شد، گفت: نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان و سپاه انصار الرضا (ع) صدا و سیمای خراسان جنوبی در تولید این مستند یاری کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن