ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 89948
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :
همه چیز درباره تبادل پیکر شهید حججی در مستند «جان»

همه چیز درباره تبادل پیکر شهید حججی در مستند «جان»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، امیرحسین نوروزی درباره تولید مستند «جان» گفت: این مستند حاصل سفری به سوریه است که برای تبادل پیکر شهید حججی و چند شهید دیگر با چند داعشی صورت گرفت. این مستند به روند مذاکره، تبادل شهدا و تشیع پیکر شهید حججی پرداخته است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

امیرحسین نوروزی درباره تولید مستند «جان» گفت: این مستند حاصل سفری به سوریه است که برای تبادل پیکر شهید حججی و چند شهید دیگر با چند داعشی صورت گرفت. این مستند به روند مذاکره، تبادل شهدا و تشیع پیکر شهید حججی پرداخته است.

وی افزود: این مستند در روایتی موازی شهادت حججی را در ایران دنبال کرده و پای صحبت اهالی هنر و رسانه ای که به این ماجرا واکنش نشان دادند نشسته است تا بازتاب شهادت یک جوانمرد باشد.  

مستند «جان» در گروه روایت فتح تهیه شده است و در آن چهره‌هایی مثل هادی حجازی‌فر، اشکان خطیبی بازیگر و حجت اشرف‌زاده خواننده درباره شهیدحججی صحبت می‌کنند.  

امیرحسین نوروزی تهیه‌کننده و کارگردان مستند «جان» است و از دیگر عوامل آن می‌توان به تصویربرداران سوریه: امیرحسین نوروزی، مهدی مطهر و یحیی رضایی، تصویربرداران ایران: سامان مختاری، مسعود سرابی و هادی داووی، مدیر تولید ابراهیم استواری و صداگذاری و تدوین نوید سالاری مقدم اشاره کرد.

این مستند امشب ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند پخش و فردا ساعت ۹ بازپخش می شود. 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن