ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90302
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۱۲
  • 137 بازدید
  • ارسال توسط :
رونمایی از کلیپ تصویری شهدای مدافع حرم در تبریز

رونمایی از کلیپ تصویری شهدای مدافع حرم در تبریز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اولین کلیپ تصویری شهدای مدافع حرم امروز، دوم آبان ماه در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز رونمایی شد. غلامرضا میرزازاده، مسئول کمیته موسیقی انجمن سینماگران آذربایجان‌شرقی، در این مراسم، اظهار کرد: آهنگ «لاله صادق» اولین اثر موسیقایی است که به […]

تولید اولین کلیپ تصویری برای شهدای مدافع حرم در تبریز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اولین کلیپ تصویری شهدای مدافع حرم امروز، دوم آبان ماه در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز رونمایی شد.

غلامرضا میرزازاده، مسئول کمیته موسیقی انجمن سینماگران آذربایجان‌شرقی، در این مراسم، اظهار کرد: آهنگ «لاله صادق» اولین اثر موسیقایی است که به صورت تصویری در آذربایجان شرقی برای شهدای مدافع حرم تولید شده است.

وی در مورد نحوه تولید این آهنگ، بیان کرد: «لاله صادق» به سفارش دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در موسسه فرهنگی هنری ایماژ تولید شده است.

میرزازاده تصریح کرد: شاعر این اثر، شهریار شفیعی است و بنده آهنگسازی آن را برعهده داشته‌ام.

مسئول کمیته موسیقی انجمن سینماگران استان خاطرنشان کرد: این اثر با صدای استاد اسفندیار قره‌باغی و جواد حسن‌زاده در مدت دو ماه تولید و عرضه شده است.

وی با اشاره به وجه حماسی و رثایی بودن اثر، توضیح داد: با توجه به اینکه آثار مربوط به مدافعان حرم از دو وجه حماسی و رثایی برخوردار است، در تولید«لاله صادق» نیز سعی شده است در بعضی از قسمت‌های آن جنبه حماسی و در قسمت های دیگر جنبه‌ی رثایی و احساسی اثر حفظ شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن