ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9035
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تشییع روحانی شهید مدافع حرم در قم برگزار می‌شود

مراسم تشییع روحانی شهید مدافع حرم در قم برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، در یازدهمین روز از ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر حجت‌الاسلام سعید بیاضی زاده روحانی مدافع حرم حضرت زینب(س) در سوریه با ضرب گلوله تکفیری‌های داعش به شهادت رسید و در دامان اربابش دعوت حق را لبیک گفت. این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، در یازدهمین روز از ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر حجت‌الاسلام سعید بیاضی زاده روحانی مدافع حرم حضرت زینب(س) در سوریه با ضرب گلوله تکفیری‌های داعش به شهادت رسید و در دامان اربابش دعوت حق را لبیک گفت.

این روحانی 22 ساله که در راه دفاع از اسلام و اهل‌بیت(ع) جان خود را فدا کرد از اهالی روستای حجت آباد از توابع انار استان کرمان بود که برای تحصیل علوم حوزوی به مدرسه علمیه آیت الله خوانساری قم آمده بود.

بیاضی در راه دفاع از حریم اسلام ناب و تشیع از هیچ تلاشی فروگذار نبود و در این راه به نبرد با تکفیری‌ها داعش در عراق و سوریه پرداخت.

«ریف حماء» محل عروج این روحانی و مدافع جوان حرم در سومین اعزامش به سوریه بود.

مراسم تشییع و بدرقه پیکر مطهر این شهید والا مقام روز دوشنبه از ساعت 9:30 صبح از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) برگزار و پس از وداع در حرم مطهر به زادگاهش در استان کرمان منتقل خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم پیکر مطهر چند تن از شهدای مدافع حرم از تیپ زینبیون از جمله سید علی حسینی، سید ساجد حسین، سید محسن حسن و شبیر حسین نیز بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی شهر مقدس قم تشییع خواهد شد و پس از اقامه نماز میت، پیکر پاک این شهدا در قطعه 31 بهشت معصومه خاکسپاری خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن