ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90429
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
  • 520 بازدید
  • ارسال توسط :
نگاه جهانیان به همایش اربعین حسینی است

نگاه جهانیان به همایش اربعین حسینی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: مهم ترین بعد این همایش وحدت بخش بودن آن و تجلی وحدت و یکدلی در بین شیعیان جهان است.وی بیان کرد: یکی از دسیسه های جهان استکبار سعی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: مهم ترین بعد این همایش وحدت بخش بودن آن و تجلی وحدت و یکدلی در بین شیعیان جهان است.
وی بیان کرد: یکی از دسیسه های جهان استکبار سعی در نشان دادن وجود اختلاف بین مسلمانان ایران و عراق بود که با برپایی همایش باشکوه اربعین این دسیسه آنها رنگ باخته است.
جمالی ادامه داد: همایش اربعین نمایش قدرت و نماد دفاع از مظلومان در برابر ظالمان است.
وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با خانواده های شهدا مدافع حرم افزود: امنیت امروز حاکم بر کشور در سایه حماسه آفرینی های شهدا مدافع حرم محقق شده است.
خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: یکی دیگر از ثمره های ارزشمند مجاهدت شهدای مدافع حرم همایش اربعین است که با شکوه و عظمت خاصی در چند سال اخیر برگزار می شود.
وی تاکید کرد: در این برهه زمانی حرکت در مسیر شهدا و تداوم حرکت آنان نیاز اصلی جامعه است.
جمالی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر وجود شفافیت در بین مسئولان اظهار داشت: مسئولان باید در عمل در برابر مردم شفاف و آنها را در جریان امور جامعه قرار دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های فراوان موجود در استان بوشهر مسئولان باید قدم های مستحکم تری برای حل مشکل اشتغال جوانان بردارند.
جمالی تاکید کرد: در استان بوشهر اقدام های خوبی در زمینه اشتغال صورت گرفته ولی با توجه به شمار قابل توجه جوانان جویای کار و وجود مردمی متدین و ولایتمدار اقدام های های صورت گرفته باید توسعه یابد.
7212/6043
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن