ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90676
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۷:۵۵
  • 451 بازدید
  • ارسال توسط :
سالگرد شهادت نخستین روحانی مدافع حرم خراسان رضوی برگزار می شود

سالگرد شهادت نخستین روحانی مدافع حرم خراسان رضوی برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ار صبح توس؛ عصر امروز مراسم گرمیداشت نخستین شهید روحانی خراسان رضوی، حجت الاسلام میرزا محمود تقی پور که به شهید اربعین شهرت یافته در حرم رضوی برپا می‌شود.   این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ار صبح توس؛ عصر امروز مراسم گرمیداشت نخستین شهید روحانی خراسان رضوی، حجت الاسلام میرزا محمود تقی پور که به شهید اربعین شهرت یافته در حرم رضوی برپا می‌شود.

 

این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

 

شهید تقی پور سی‎ام شهریور 1361 در شهرستان گرگان دیده به جهان گشود، تا سن 10 سالگی در مدارس گرگان تحصیل کرد و بعد از آن به مشهد سفر کرد، همه او را با نام جهادی «ابوقاسم» می‎شناختند و از همان دوران نوجوانی اصرار داشت تا طلبه شود.

 

وی در کنار تحصیل علاقه فراوانی به ورزش و ترویج فرهنگ جهادی داشت، به عضویت گروه کوهنوردی عالیان درآمده و عضو شورای مرکزی موسسه بلاغ مبین بود و در گروه طراوت ماندگار «بلاغ مبین» مسوولیت جهادی داشت، او امام جماعت مسجد محمدرسول‎الله (ص) قم بود.

 

 شهید مدافع حرم حجت الاسلام مرزا محمود تقی پور روز اربعین در حومه دیرالزور بر اثر تله انفجاری دشمنان اسلام به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن