ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90822
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۶:۰۰
  • 441 بازدید
  • ارسال توسط :
مسیر راهپیمایی وبرنامه‌های ۱۳ آبان شهرستان خنداب اعلام شد

مسیر راهپیمایی وبرنامه‌های ۱۳ آبان شهرستان خنداب اعلام شد

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مراسم یوم الله ۱۳ آبان شهرستان خنداب با حضور اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار و مسیر راهپیمایی وبرنامه‌های ۱۳ آبان تصوب و اعلام شد. دیدار با خانواده‌های شهداء، برگزاری مسابقه رهروان شهداء، چاپ نشریه، دیدار با امامان جمعه شهرستان، گلباران و عطر افشانی مزار شهداء توسط مسئولین از مهم‌ترین مصوبات […]

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مراسم یوم الله ۱۳ آبان شهرستان خنداب با حضور اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار و مسیر راهپیمایی وبرنامه‌های ۱۳ آبان تصوب و اعلام شد.

دیدار با خانواده‌های شهداء، برگزاری مسابقه رهروان شهداء، چاپ نشریه، دیدار با امامان جمعه شهرستان، گلباران و عطر افشانی مزار شهداء توسط مسئولین از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

همچنین در این جلسه مسیر راهپیمایی در شهر خنداب به این صورت اعلام شد: شروع مراسم ساعت ۱۰ صبح از فرمانداری سابق و ادامه را هپیمایی در مسیر میدان طبیعت _ خیابان آیت الله غفاری _ خیابان امام حسین _ میدان امام حسین و در میدان امام حسین راهپیمایی پایان خواهد یافت.

مسیر راهپیمایی در شهر جاورسیان هم به این شرح اعلام شد: شروع مراسم ساعت ۱۰ صبح از بخشداری جاورسیان و ادامه راهپیمایی در مسیر میدان الغدیر _ میدان شهداء _ میدان امام حسین و در میدان امام حسین راهپیمایی پایان خواهد یافت.

دشمنی استکبار پایان پذیر نیست

حاجی علی بیگی فرماندار شهرستان خنداب در این جلسه با اشاره به آستانه ۴۰ سالگی انقلاب گفت:: دشمنی استکبار پایان پذیر نیست و ایران باید همیشه با قدرت در مقابل مستکبرین بایستد و ملت با تمام توان از کشور دفاع کند.

حاجی علی بیگی افزود: سند برجام سند رسوایی آمریکاست و روز ۱۳ آبان یک روز ملی است و با تاکید مقام معظم رهبری این روز بزرگ را گرامی خواهیم داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن