ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91050
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
  • 326 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ صفرپور در دیدار با خانواده شهید اسدی، از شهدای مدافع حرم، با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند. وی با اشاره به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ صفرپور در دیدار با خانواده شهید اسدی، از شهدای مدافع حرم، با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با شهدای مدافع حرم، افزود: ما زمانی می‌توانیم جایگاه شهدای مدافع حرم را درک کنیم که بدانیم چه خطری را شهدا و رزمندگان مدافع حرم از کشور رفع کرده‌اند.

سرهنگ صفر پور گفت: انقلاب، عظمت، استقلال و سرفرازی امروز ایران اسلامی عزیز ما مرهون دلاوری فرزندان عزیز این مرز و بوم است، آن‌هایی که چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در همین دوران در جهت دفاع از حرم اهل بیت (ع) سلامت خود را تقدیم این انقلاب و نظام و کشور کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: شهیدان زنده ما، عزیزانی اند که سختی‌ها را با صبرشان تحمل می‌کنند و برای ما درس صبر، مقاومت و ایستادگی هستند.

سرهنگ صفرپور گفت: نسلی مقابل دشمنان انقلاب و اسلام ایستاده اند که شاید دفاع مقدس را درک نکرده اند؛ اما از دفاع مقدس هم پیش افتاده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن