ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91339
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۳:۴۵
  • 451 بازدید
  • ارسال توسط :
زوایایی پنهان از عمق فاجعه در وضعیت بحرانی یمن +فیلم

زوایایی پنهان از عمق فاجعه در وضعیت بحرانی یمن +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلویزیون المسیرة از حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی – آمریکایی به کشور یمن خبر داد که 23 بار  مناطق مجاور شارع الخمسین در استان الحدیده را با جنگنده ها مورد هدف قرار  دادند. این شبکه همچنین […]

ویدئویی که عمق فاجعه در یمن را به شما نشان می‌دهدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلویزیون المسیرة از حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی – آمریکایی به کشور یمن خبر داد که 23 بار  مناطق مجاور شارع الخمسین در استان الحدیده را با جنگنده ها مورد هدف قرار  دادند. این شبکه همچنین درباره حملات موشکی  و توپخانه ای متجاوزان سعودی به منازل مسکونی نزدیکی ناحیه حیدان در استان صعده  توضیحاتی ارائه داد.

بیشتر بخوانید:تحقق رویای زیبای جوان یمنی مردم جهان را تحت تاثیر قرار داد +فیل

این اولین جنایت متجاوزان به خاک کشور یمن نیست مدتهاست که مردم این کشور زیر باران آتش و سایه قحطی روزگار خود را سر می کنند و در غم از دست دادن عزیزان خود می سوزند. روزنامه نیویورک تایمز نیز با انتشار مطلبی  تحت عنوان “به درد و رنج یمن پایان دهید” از بی رحمی عربستان پرده برداشت و نوشت اکنون زمان اذعان به ظلم پادشاهی سعودی به مردم یمن فرا رسیده است.

در ادامه ویدئویی را به شما نشان می دهیم که شاید مکمل این بحث دردناک باشد و وضعیت بحرانی در کشور یمن را واضح تر برایتان مطرح کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن