ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91355
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۲۹
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
ائتلاف متجاوز به یمن مجبور به مذاکره می‌شود/ آمریکا یک طرف میانجی نیست

ائتلاف متجاوز به یمن مجبور به مذاکره می‌شود/ آمریکا یک طرف میانجی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلابی یمن تأکید کرد که کشور‌های متجاوز آمریکا، عربستان و امارات عربی متحده و همپیمانانشان نمی‌توانند جنگ علیه ملت یمن را به سود خود به پایان برسانند. الحوثی با بیان اینکه این کشور‌ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلابی یمن تأکید کرد که کشور‌های متجاوز آمریکا، عربستان و امارات عربی متحده و همپیمانانشان نمی‌توانند جنگ علیه ملت یمن را به سود خود به پایان برسانند.

الحوثی با بیان اینکه این کشور‌ها بالاخره به گفتگو بازخواهند گشت، گفت: «ما بر این باوریم که دشمن نخواهد توانست این جنگ را به پایان برساند و ما تا روز قیامت در این جنگ باقی خواهیم ماند».

شبکه خبری المیادین به نقل از رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گزارش داد که ملت یمن دو راه بیشتر پیش روی خود ندارند، یا گفتگو یا جنگ تا روز قیامت.

وی با بیان اینکه کشور‌های متجاوز هرگز نمی‌توانند ملت یمن را شکست دهند، اظهار داشت که «ما از روز آغاز این تجاوز گفتیم که [ائتلاف متجاوز سعودی]به گفتگو باز خواهد گشت».

الحوثی ادامه داد: «ما از آغاز از گفتگو استقبال کرده‌ایم، ولی گفت‌وگوی بی‌فایده، گفتگو با [عبد ربه منصور]هادی [رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن]و مزدورانش است؛ زیرا آنان خود تصمیم گیرنده نیستند».

این مسئول یمنی با بیان این مطلب افزود: «ما از گفتگو استقبال می‌کنیم، هر چند شک داریم که گفتگو با رژیم سعودی سازنده باشد؛ زیرا کشوری که با وجود فشار‌های زیادی جامعه بین‌الملل جزئیات قتل شهروند خود خاشقچی را فاش نکرده است… با آن [رژیم]در خصوص مسئله یمن مشکلات زیادی وجود دارد؛ زیرا پنج هزار بار حقوق بشر را نقض کرده است».

وی درباره عدم جدیت طرف‌های متخاصم یمن در گفتگو، اعلام کرد که این مسئله بیانگر این است که شاهد تلاش زیادی برای گفت‌وگوی جدی نخواهیم بود؛ «زیرا آمریکاییها، انگلیسیها، فرانسوی‌ها و حدود ۱۷ کشور که ثقل سیاسی زیادی دارند، در پنج هزار نقض [حقوق بشر]شرکت داشته‌اند».

الحوثی با اشاره به اینکه مظلومیت ملت یمن بسیار فراتر از قلدری این کشورهاست، خاطر نشان کرد که «به اذن خداوند و با ایستادگی و مبارزه ملت یمن، غیر ممکن را محقق خواهیم کرد».

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن ضمن ابراز انزجار اینکه آمریکا در جنگ علیه یمن خود را به عنوان میانجی مطرح کرده است، اظهار داشت: «بدتر از آن، این است که کسی که جنایت کرده، خود را به عنوان میانجی معرفی می‌کند، همان گونه که آمریکایی‌ها این کار را انجام دادند. آمریکایی‌ها رهبری تجاوز علیه کشور ما را بر عهده دارند».

وی با بیان اینکه مسئولان یمن آمریکا را یک طرفی می‌داند که با آنان می‌جنگد، نه یک طرف میانجی، تأکید کرد که آمریکایی‌ها از طریق سلاح، جنگنده و رهبری ائتلاف علیه یمن باعث مرگ روزانه ملت یمن هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن