ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91357
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۱۵
  • 57 بازدید
  • ارسال توسط :
الحوثی: متجاوزان علیه یمن در نهایت به میز مذاکرات باز خواهند گشت

الحوثی: متجاوزان علیه یمن در نهایت به میز مذاکرات باز خواهند گشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت، کشورهای متجاوز آمریکا، عربستان، امارات و همپیمانان آن به یمن نمی‌توانند جنگ علیه ملت یمن را فیصله دهند و در نهایت به میز مذاکرات برمی‌گردند. وی در سخنرانی خود در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت، کشورهای متجاوز آمریکا، عربستان، امارات و همپیمانان آن به یمن نمی‌توانند جنگ علیه ملت یمن را فیصله دهند و در نهایت به میز مذاکرات برمی‌گردند.

وی در سخنرانی خود در صنعاء گفت: اطمینان خاطر داریم که دشمن نمی‌تواند به این جنگ خاتمه دهد و ما هم تا روز قیامت علیه دشمن یا از طریق مذاکره و یا از طریق مبارزه ایستادگی خواهیم کرد.

در حالی که رئیس کمیته عالی انقلاب یمن همواره از هرگونه مذاکره‌ای که منجر به توقف این تجاوز و لغو محاصره شود، اعلام استقبال کرده است، اما وی نسبت به امکان موفقیت این مذاکرات با وجود تشدید حملات نظامی کشورهای ائتلاف عربی و مزدورانشان و عدم شایستگی آنها برای ورود به مذاکره جدی، تردید دارد.

وی گفت: ما از همان آغاز خواهان مذاکره بودیم، اما مذاکره با منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن و مزدورانش بی‌فایده است، زیرا آنها تصمیم‌گیرنده نیستند، کسی که نمی‌تواند بر ساده‌ترین مسائل کنترل داشته باشد نمی‌تواند به مذاکرات گسترده در این سطح هم برسد. ما از مذاکره استقبال می‌کنیم اما نسبت به گفت‌وگوی سازنده با دولت عربستان تردید داریم چراکه مذاکره در خصوص یمن با کشوری که جزئیات قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد عربستانی را با وجود اعتراف به قتلش و فشارهای زیاد جامعه بین‌الملل برای کشف حقیقت بیان نمی‌کند، دشوار خواهد بود، زیرا طبق اعلام سازمان ملل ریاض پنج هزار نقض قوانین انسانی را در کارنامه خود دارد.

الحوثی همچنین تلاش آمریکا برای میانجیگری را محکوم کرد و گفت، این آمریکاست که تجاوز به یمن را راهبری می‌کند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن