ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9140
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
  • 554 بازدید
  • ارسال توسط :

سرباز ولایت سیدعلی باشید(حدیث دشت عشق)

بخشی از وصیت‌نامه‌ای که شهید خطاب به همسرش نوشت: به فرزندانم بگو که عاشق سیدعلی بود. بگو که اگر شادی روح بابا را می‌طلبند، سرباز ولایت سید‌علی باشید، صحبت‌های حضرت آقا را خوب بشنوید و به جان دل بگیرید که چراغ هدایت شما خواهد بود. اما فرزندام میثم عزیز و یاسر جان! دعا می‌کنم که […]

بخشی از وصیت‌نامه‌ای که شهید خطاب به همسرش نوشت: به فرزندانم بگو که عاشق سیدعلی بود. بگو که اگر شادی روح بابا را می‌طلبند، سرباز ولایت سید‌علی باشید، صحبت‌های حضرت آقا را خوب بشنوید و به جان دل بگیرید که چراغ هدایت شما خواهد بود. اما فرزندام میثم عزیز و یاسر جان! دعا می‌کنم که شهید راه ولایت باشید، در طلب علم کوشا باشید، تا می‌توانید به دنبال علم باشید. مواظب باشید که بدون بصیرت عملتان راه به جایی نخواهد برد. مواظب عملیات روانی دشمن باشید. شما هیچ حقی بر گردن ملت ندارید، مگر وظیفه خدمت به مردم. همیشه از خود سؤال کنید که برای کشور و مردم چه کرده‌اید.
آخرین وصیت بنده به شما این است: احترام مادر خود را داشته باشید که حق بسیار بر گردن بنده و شما دارند. ایشان را روی تخم چشم خود جای دهید که هر چه کنید کم است. از مادرم سکینه (خاله ام)، حاجی و پدرم حلالیت بخواهید و سلام مرا به آن‌ها برسانید.از تمام برادران و خواهرانم و هر کس که با بنده ارتباط داشته، حلالیت بخواهید. اگر به کسی قرضی داشتم بپردازید و اگر از کسی طلبی داشتم، در طلب یا بخشش آن مختارید. اگر مفقودالاثر شدم، هرگز به خاطر جسم گناهکار، خاطرِ آقا را پریشان نکنید که خاطر حضرت آقا، از همه برایم عزیز‌تر است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن