ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91423
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۳:۲۴
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
تجمع ضد سعودی در رم

تجمع ضد سعودی در رم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فعالان ایتالیایی در رم پایتخت این کشور تجمع ضد سعودی برپا کردند. تجمع کنندگان سیاست‌های جنایتکارانه رژیم سعودی در منطقه و به ویژه در یمن را محکوم کردند. تعدادی از معترضان با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی مخالفت […]

تجمع ضد سعودی در رمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فعالان ایتالیایی در رم پایتخت این کشور تجمع ضد سعودی برپا کردند. تجمع کنندگان سیاست‌های جنایتکارانه رژیم سعودی در منطقه و به ویژه در یمن را محکوم کردند.

تعدادی از معترضان با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی مخالفت خود با صادرات بمب‌های ایتالیایی به عربستان را اعلام و ادامه فروش این بمب‌ها به ال سعود و هم پیمانانش در جنگ با یمن را محکوم کردند.

یکی از معترضان گفت: «رئیس جمهور ما که ضامن اجرای دقیق قانون اساسی است باید از ادامه فروش بمب‌های ایتالیایی به عربستان جلوگیری کند. فروش تسلیحات نظامی ایتالیا به عربستان در تضاد با قانون اساسی ایتالیاست، زیرا بر اساس قانون اساسی ما زمانی که کشوری در جنگ باشد به ویژه جنگی غیر قانونی؛ ایتالیا نمی‌تواند به آن کشور سلاح بفروشد.»

یکی دیگر از معترضان نیز گفت: «همانطوریکه اسرائیل فلسطینی‌ها را قتل عام می‌کند مردم یمن به ویژه زنان و کودکان نیز توسط عربستان سعودی با حمایت امریکا و کشور‌های اروپایی به خاک و خون کشیده می‌شوند. این درحالی است که کمبود دارو و لوازم پزشکی نیز در یمن موجب افزایش مرگ و میر در این کشور شده است.»

به گفته کارشناسان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا و المان از عمده کشور‌های اروپایی صادر کننده سلاح به عربستان سعودی هستند.

تظاهرکنندگان با نشان دادن تصاویری از به خاک و خون کشیده شدن کودکان یمنی توسط جنگنده‌های عربستان سعودی و هم پیمانانش از ادامه سکوت دولتمردان غربی در برابر این کشتار انتقاد کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن