ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 91528
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
سومین بزرگداشت مجاهدان در غربت در دامغان آغاز شد

سومین بزرگداشت مجاهدان در غربت در دامغان آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این بزرگداشت برای سومین سال متوالی به منظور تجلیل و تکریم از حماسه آفرینان و مجاهدان در غربتی که در تاریکی و خفقان شیاطین زمان، مشعل هدایت و رهبری مسلمانان آزاده جهان را برافروختند برگزار می شود.این همایش در سومین سال خود، با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، این بزرگداشت برای سومین سال متوالی به منظور تجلیل و تکریم از حماسه آفرینان و مجاهدان در غربتی که در تاریکی و خفقان شیاطین زمان، مشعل هدایت و رهبری مسلمانان آزاده جهان را برافروختند برگزار می شود.
این همایش در سومین سال خود، با حضور مقام های کشوری و لشگری هم چنین شخصیت ها و اندیشمندان کشورهای حوزه مقاومت در منطقه برگزار شده است.
در این مراسم بیش از 120 نفر از شخصیت ها و اندیشمندان از 28 کشور اسلامی و خانواده معظم شهید حججی، شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی، عماد مغنیه و خانواده دیگر شهدای جبهه مقاومت حضور دارند.
در این همایش هم چنین پیام حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و سرلشگر عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران قرائت می شود.
در این بزرگداشت، سردار سرتیپ سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شیخ عبدالله دقاق نماینده شیخ عیسی قاسم (رهبر شیعیان بحرین) سخنرانی خواهند کرد.
سید حسن علی العماد دبیر کل جنبش تنظیم مستقبل العداله یمن نیز پیرامون وضعیت منطقه و تحولات یمن سخنرانی خواهد کرد.
بیان خاطرات زکیه زکزاکی دختر شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی (رهبر شیعیان نیجریه)، اهتزاز پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم توسط هشت نفر از خادمان رضوی، همخوانی گروه سرود آسمان آستان قدس رضوی و شعرخوانی شاعر آیینی سید حمیدرضا برقعی از دیگر برنامه های این مراسم است.
کنفرانس خبری سومین آیین بزرگداشت مجاهدان در غربت نیز عصر امروز با حضور جانشین رهبر شیعیان بحرین، جانشین دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت و نماینده شیخ زکزاکی در ایران، دبیر کل جنبش مستقبل العداله یمن و مسئول دفتر شیخ زکزاکی در مشهد در سالن کنفرانس دانشگاه دامغان برگزار شد.
9856/7408
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن