ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9175
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
وجود شهدا در دانشگاه ها، تکمیل کننده جهاد علمی است

وجود شهدا در دانشگاه ها، تکمیل کننده جهاد علمی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز سه شنبه ایرنا، علی اصغر رستمی ابوسعیدی امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور حضور یافت و گفت: سال تحصیلی جدید را در جوار شهدای هویزه آغاز کردیم و امروز شاهد حضور گل های پرپر و شهدای عزیز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز سه شنبه ایرنا، علی اصغر رستمی ابوسعیدی امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور حضور یافت و گفت: سال تحصیلی جدید را در جوار شهدای هویزه آغاز کردیم و امروز شاهد حضور گل های پرپر و شهدای عزیز در این دانشگاه هستی.
وی افزود: این دانشگاه به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور در کنار فعالیت های علمی ، در عرصه فرهنگی نیز پیشتاز است و همواره از آرمان های انقلاب دفاع کرده و هیچ زمانی از این مهم غافل نبوده است.
رستمی ابوسعیدی با اشاره به تاثیر وجود شهدا در دانشگاه گفت: دانشگاه وظیفه جهاد علمی و رشد و تعالی جوانان و دانشجویان در عرصه دانش را دارد و حضور مبارک شهدا در دانشگاه می تواند منشاء خیر و برکت برای دانشجویان بوده و زمینه تهذیب نفس آنها را فراهم نماید.
رییس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: جای بسی افتخار است که امروز در دانشگاه پیام نور میزبان شهدای گمنام هستیم.
وی بر لزوم تکریم شهدای مدافع حرم تاکید کرد و افزود: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم دانشگاه پیام نور و تجلیل از خانواده های معزز آنها آذر ماه با حضور مقامات لشکری و کشوری در تهران برگزار می شود.
رستمی ابوسعیدی در ادامه با اشاره به اینکه دو شهید گمنامی که امروز در دانشگاه پیام نور استان البرز به خاک سپرده می شوند در عملیات های خیبر و والفجر هشت به شهادت رسیده اند، گفت: افتخار می کنیم که دانشگاه پیام نور توانسته همزمان با تحصیل و آموزش های علمی از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها دفاع کند.
رئیس دانشگاه پیام نور کشور به یادمان شهدای گمنام در سازمان مرکزی نیز اشاره کرد و گفت: هویت یکی از شهدای گمنام این یادمان مشخص شده و هم اکنون سازمان مرکزی نیز میزبان دو شهید گمنام است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، همزمان با هفتمین روز شهادت امام حسین (ع) و 72 شهید دشت کربلا،مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام امروز در یادمان شهدای گمنام دانشگاه پیام نور استان البرز مرکز کرج با حضور رستمی ابوسعیدی رئیس این دانشگاه برگزار شد.
فراهنگ**9187**1823خبرنگار: حمیدرضا بازگشا* انتشار دهنده: طاهره نبی اللهی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن