ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91983
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۳۱
  • 173 بازدید
  • ارسال توسط :
یک عضو جنبش انصارالله یمن: باید همه برای ایستادگی در برابر عوامل آمریکا احساس مسئولیت کنند

یک عضو جنبش انصارالله یمن: باید همه برای ایستادگی در برابر عوامل آمریکا احساس مسئولیت کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سید صادق الشرفی در نشست بین‌المللی هم‌اندیشی اتحادیه‌های نویسندگان و ناشران حامی مقاومت فلسطین بیان کرد: این مایه تاسف است. از طرف دیگر مسئله‌ای که امیدوارکننده است این است که ما تصور داریم همیشه در حال پیروزی بر دشمن خود هستیم. وی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سید صادق الشرفی در نشست بین‌المللی هم‌اندیشی اتحادیه‌های نویسندگان و ناشران حامی مقاومت فلسطین بیان کرد: این مایه تاسف است. از طرف دیگر مسئله‌ای که امیدوارکننده است این است که ما تصور داریم همیشه در حال پیروزی بر دشمن خود هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از طرف دیگر در زمینه مسئله فلسطین ما شاهد پیروزی‌های روزافزونی هستیم. این پیروزی‌ها به خوبی از طریق شعارهای رزمندگان فلسطینی در حال نمایان شدن است. البته فلسطینی‌ها با سر دادن این شعارها بهای سنگینی از خون خود پرداخت می‌کنند.

وی در ادامه با خطاب قرار دادن ناصر ابوشریف بیان کرد: ما به عنوان گروه‌های مقاومت در یمن تا آخرین قطره خون خودمان با مبارزان فلسطینی هستیم و حتی یک لحظه از شعار مرگ بر آمریکا و استکبار و رژیم صهیونیستی دست بر نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ما کاملا می‌بینیم که اندیشمندان و اهل رسانه یمن در روزهای اخیر به دنبال تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه فعالیت‌های خودشان را در زمینه حمایت از فلسطین بیشتر کرده‌اند.

الشرفی خاطرنشان کرد: همه می‌دانیم تفاوتی بین آمریکا و عوامل آنها در منطقه برای کشتار مردم یمن وجود ندارد. همه ما باید احساس وظیفه کنیم که هم چنان که در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی باید ایستادگی کنیم در برابر رژیم‌های دست‌نشانده آنها نیز ایستادگی کنیم.

وی افزود: اکنون در سرزمین جمهوری اسلامی ایران روشی پیش گرفته شده که روش حضرت علی است. امیر المومنین در صدر اسلام با این روش بر بدترین قبایل عرب که با پیام پیامبر مخالفت داشتند پیروز شد. ما در این مرحله به یک کار فرهنگی و رسانه‌ای منظم برای رسیدن به هدفمان نیازداریم.

وی در پایان گفت: این کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم علاوه بر این که باید منسجم و منظم باشد باید هدفدار نیز باشد. ممکن است دشمن ما با مطرح کردن واژه به خصوصی تاثیر منفی در ما و روحیه ملت‌های ما ایجاد کند اما ما پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن