ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 92007
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری یادواره سالگرد تدفین شهدای گمنام، مصداق واژه آتش به اختیار است

برگزاری یادواره سالگرد تدفین شهدای گمنام، مصداق واژه آتش به اختیار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام سید محسن شفیعی در یادواره سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه شهادت مقول‌های داد و ستدی بین خداوند و بنده است، گفت: این عزیزان با خداوند بزرگ معامله کردند و خود را پر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام سید محسن شفیعی در یادواره سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه شهادت مقول‌های داد و ستدی بین خداوند و بنده است، گفت: این عزیزان با خداوند بزرگ معامله کردند و خود را پر کاهی در محضر سلیمان به شمار آوردند.

وی افزود: خداوند ندای شهدا را پاسخ داد و آن‌ها را در پیشگاه خود پذیرفت پس چه فوزی از این پیروزی برتر است که خداوند از بندهاش راضی باشد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان بیان کرد: شهدا سند افتخار جامعه ما هستند. فلسفه خلقت انسان و راز و رمز لقد کرمنا الانسان شهدا هستند. خداوند میخواست شهدا را به رخ عالم بکشاند و بگوید در هجمه بدیها، زشتی‌ها و در غوغای هیاهو‌های بیارزش دنیا میشود یک جوان بیست و چند ساله نه تنها پایان زندگی خود را مانند امام حسین (ع) بخواهد بلکه از خداوند درخواست کند جسم او نیز مانند جسم امامش باشد.

وی تصریح کرد: خداوند باید هستی را میآفرید تا شهید محسن حججی را به نمایش بگذارد. خدا را شاکرم که عظمت عاشورا را دیدیم و فهمیدند که این ظرفیتی که خداوند به انسان‌های خاکی داده است داستان نبودند.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به این سخنان امام خمینی (ره) که بکشید ما را؛ ملت ما زندهتر میشود عنوان کرد: صحنه عمل دانشجویان جوان و انقلابی را در این چند سال یادواره و دیدیم و شاهد ارتباط دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه با شهدای گمنام دانشگاه نیز هستیم.

وی تصریح کرد: این برنامه مصداق واژه آتش به اختیاری است که رهبری فرمودند. جوانانی که از جان خود مایه میگذارند و در این راه کشته می شوند ترسی از تحریم ندارند همچنین جوانان ما نشان دادند جانشان را تقدیم راهشان می کنند، اما سر فرود نمیآورند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان تاکید کرد: این پیام بزرگی به استکبار جهانی دارد و آن این است که هستیم بر آن عهد که بستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن