ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92302
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۷:۵۳
  • 134 بازدید
  • ارسال توسط :

تجمع بزرگ طلاب در حمایت از مردم یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598، تجمع بزرگ طلاب و حوزویان در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات آل سعود در مدرسه فیضیه آغاز شد. بر اساس این گزارش، در این تجمع علما، فضلا و جمعی از مسؤولان حوزه های علمیه حضور پیدا کردند و همراه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه 598، تجمع بزرگ طلاب و حوزویان در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات آل سعود در مدرسه فیضیه آغاز شد.

بر اساس این گزارش، در این تجمع علما، فضلا و جمعی از مسؤولان حوزه های علمیه حضور پیدا کردند و همراه با سایر طلاب و روحانیون در حمایت از مردم مظلوم یمن شعارهای کوبنده سر دادند.

علما، فضلا، طلاب و روحانیون در این تجمع علاوه بر اعلام حمایت از مردم مظلوم یمن، جنایات آل سعود خائن در یمن را محکوم کردند.

حوزویان جنایات آل سعود خائن را سرچشمه گرفته از آمریکا دانستند و با سر دادن شعارهای کوبنده ای همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر اسرائیل» و  از استکبار جهانی اعلام انزجار کردند و جنایات آل سعود و سکوت آمریکا و هم پیمانانش در این زمینه را مخالف اصول حقوق بشر دانستند.

این تجمع در راستای تأکیدات مراجع و علما در زمینه دفاع و حمایت از مردم مظلوم یمن شکل گرفته است و هزاران نفر از  طلاب و روحانیون در این تجمع بزرگ شرکت کرده اند تا به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران به مردم مظلوم یمن اعلام کنند مملکت ایران حمایت از آن ها را وظیفه خود می داند.

در این تجمع آیت الله اعرافی، آیت الله اراکی، آیت الله فقیهی، نمایندگان بیوت مراجع تقلید و جمعی دیگر از علما حضور دارند.

این تجمع که جمعی از علما، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه و مدیران حوزوی حضور دارند در حال برگزاری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن