ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92317
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۰۷
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
امنیت ایران، نتیجه ایثارگری شهدای مدافع حرم است

امنیت ایران، نتیجه ایثارگری شهدای مدافع حرم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبر نگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛رقیه کرمانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان در  نشست کتاب‌خوان مدافعان حرم  در اردکان گفت: جان‌فشانی شهدای مدافع حرم نتیجه علاقه این عزیزان به حفظ عتبات عالیات و امنیت کشور‌های اسلامی بود. کرمانیان افزود: امروزه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبر نگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛رقیه کرمانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان در  نشست کتاب‌خوان مدافعان حرم  در اردکان گفت: جان‌فشانی شهدای مدافع حرم نتیجه علاقه این عزیزان به حفظ عتبات عالیات و امنیت کشور‌های اسلامی بود.

کرمانیان افزود: امروزه تروریسم، پدیده‌ای است که باید قاطعانه با آن برخورد شود، اما قدرت‌های جهان به‌ویژه استکبار و ایادی آن‌ها این موضوع را با عقاید و مسائل دینی در هم آویخته‌ و درصدد تضعیف کشور‌های اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امنیت ایران نتیجه ایثارگری شهدای مدافع حرم است، گفت: تروریست‌های تکفیری با دیدن شهامت مدافعان حرم خیال تعدی به کشورمان را از ذهن خود بیرون کردند.

در این نشست از مدافعان حرم ارائه‌کننده کتاب، با اهدای لوح تجلیل شد و حاضران در نشست از گنجینه ایثار و شهادت بازدید کردند.

همزمان با آغاز ولایت امام مهدی (عج) و هفته کتاب، نشست کتاب‌خوان مدافعان حرم همراه با مراسمی در گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن