ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92335
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری تجمع طلاب و حوزویان قم در حمایت از مردم یمن

برگزاری تجمع طلاب و حوزویان قم در حمایت از مردم یمن

‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ‌ایسنا، صبح امروز در مدرسه فیضیه قم، تعداد زیادی از طلاب و حوزویان در حمایت از مردم مظلوم یمن تجمع کردند و جنایات اتفاق افتاده در این کشور را محکوم کردند. در این تجمع، سید صادق شرفی، از علمای کشور یمن به سخنرانی پرداخت […]

‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ‌ایسنا، صبح امروز در مدرسه فیضیه قم، تعداد زیادی از طلاب و حوزویان در حمایت از مردم مظلوم یمن تجمع کردند و جنایات اتفاق افتاده در این کشور را محکوم کردند.

در این تجمع، سید صادق شرفی، از علمای کشور یمن به سخنرانی پرداخت و جنایات رخ داده در این کشور را محکوم کرد و آمریکا را منشاء تمام این جنایات دانست.

سید صادق شرفی بیان کرد: وضعیت امروز مردم یمن مانند وضعیت شعب ابی طالب و محاصره اهل بیت در کربلا است و آل سعود از رسیدن مواد غذایی و دارویی به یمن خودداری می‌کند و گویی تفکر زمان جاهلیت نخستین دوباره بازگشته است و اکنون شاهد آن هستیم.

وی سکوت جامعه جهانی و سازمان ملل در برابر جنایات یمن را محکوم کرد و عنوان کرد: با تمام مشکلات و سختی‌ها، مردم یمن به مقاومت خود ادامه می‌دهند و قطعا پیروزی بسیار نزدیک است و به زودی آل سعود نابود می‌شود.

در ادامه این تجمع، آیت الله محسن اراکی، رییس مجمع تقریب مذاهب اسلامی نیز به سخنرانی پرداخت.‌

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن