ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92411
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۶:۰۷
  • 130 بازدید
  • ارسال توسط :
عملیات نظامی در الحدیده ادامه دارد

عملیات نظامی در الحدیده ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز عربستان اعلام کرد که عملیات نظامی علیه شهر الحدیده یمن همچنان ادامه دارد و در حال حاضر اختلافاتی بر سر شدت آن مطرح است. وی در ادامه مدعی شد که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز عربستان اعلام کرد که عملیات نظامی علیه شهر الحدیده یمن همچنان ادامه دارد و در حال حاضر اختلافاتی بر سر شدت آن مطرح است.

وی در ادامه مدعی شد که ائتلاف متجاوز سعودی از تلاش‌های فرستاده سازمان ملل به یمن برای دستیابی به راهکار مسالمت آمیز برای بحران یمن حمایت می‌کند.

سخنان این مقام نظامی در حالی صورت می‌گیرد که پیشتر فرماندهان نظامی ائتلاف متجاوز سعودی مدعی توقف عملیات در شهر الحدیده شده بودند.

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز روز گذشته به سخنان مقامات سعودی در خصوص برقراری آتش بس انسانی در الحدیده واکنش نشان داده و گفته بود که سخن گفتن دشمن سعودی از آتش بس انسانی در الحدیده تنها یک خدعه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن