ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92445
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۵۰
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش امام جمعه یزد به جنایات دشمنان در یمن و کشتار مردم بی‌گناه

واکنش امام جمعه یزد به جنایات دشمنان در یمن و کشتار مردم بی‌گناه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در تجمع روحانیون و طلاب استان یزد در حمایت از مردم مظلوم یمن که در مدرسه علمیه مصلی یزد برگزار شد با بیان اینکه دشمنان اسلام در این سال‌ها استراتژی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در تجمع روحانیون و طلاب استان یزد در حمایت از مردم مظلوم یمن که در مدرسه علمیه مصلی یزد برگزار شد با بیان اینکه دشمنان اسلام در این سال‌ها استراتژی خود را در راستای دشمنی‌هایشان با مسلمانان تغییر داده‌اند گفت: آنها امروزه با جنگ رو درو وارد عمل نمی‌شوند و به جای آن با ایجاد تفرقه بین مسلمانان، جنگ‌های درون منطقه‌ای را بین آنها به راه انداختند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: دشمنان اسلام در این سال‌ها با به راه اندازی جنگ‌هایی بین مسلمانان چند هدف عمده را دنبال می‌کنند که عدم تلفات نیروی انسانی و عدم هزینه در این مسیر را از جمله اهدافی است که دنبال می‌کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به نبود اتفاق نظر بین روسای کشورهای اسلامی در منطقه گفت: روسای کشورهای اسلامی دنبال عیش و نوش خود هستند و هیچ‌گاه نتوانستند نسبت به دشمنان اسلام، در بین خود اتحاد پیدا کنند.

وی نسبت به بی‌تفاوتی روسای کشورهای اسلامی به اتفاقاتی که برای مسلمانان در منطقه رخ می‌دهد واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: آنها با وجود اینکه می‌بینند که دشمنان اسلام در کشورهای منطقه به کشتار مردم و کودکان مظلوم می‌پردازد هیچ عمل و اعتراضی را انجام نمی‌دهند که جای تاسف دارد.

ناصری یزدی با اشاره به اینکه متأسفانه امروزه مسلمانان با پول و مال خود به جان هم افتاده‌اند افزود: این بدترین فاجعه‌ای است که امروزه بین مسلمانان رخ می‌دهد و دشمنان بهترین استفاده را از آن می‌برند.

واکنش آیت‌الله جوادی‌آملی به‌ جنایات آل‌سعود ‌علیه یمنی‌ها و فلسطینی‌هاتجمع روحانیون و طلاب یزد در حمایت از مردم یمن برگزار می‌شودکردستان|حمایت آمریکا از عربستان و تایید کشتار مردم یمن نشانگر افول آنهاست

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: خواسته‌های دشمنان این است که مسلمانان به جان هم بیافتند و در این راه از هیچ اقدام غیر انسانی دست برنمی‌دارند و به کشتار عده زیادی از کودکان و مردم بی گناه در کشورهای مسلمان می‌پردازند.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به فعالیت مؤثر جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه مانند سوریه و عراق گفت: ایران با این کار خود اسلام، مسلمانان و کل جهان را نجات داد و اگر کسی بخواهد کارهای جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه را نادیده بگیرد قدرنشناسی است.

وی با تأکید بر اینکه فریادهای "مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر اسرائیل " و همپیمانانشان همیشه باید باشد اظهار داشت: جمهوری اسلامی توطئه‌های دشمنان را در این ده‌ها به خوبی شناخته و نسبت به آن با درایت‌های مقام معظم رهبری به خوبی مقابله می‌کند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن