ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92461
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
  • 142 بازدید
  • ارسال توسط :
طلاب و روحانیون یزدی، جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند

طلاب و روحانیون یزدی، جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، شرکت کنندکان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، خشم و تنفر خود را از جنایات دشمنان علیه امت اسلام به خصوص در یمن اعلام داشتند.آنها در این تجمع همچنین از مجامع بین المللی، واکنش، محکومیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، شرکت کنندکان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، خشم و تنفر خود را از جنایات دشمنان علیه امت اسلام به خصوص در یمن اعلام داشتند.
آنها در این تجمع همچنین از مجامع بین المللی، واکنش، محکومیت و جلوگیری از ادامه تجاوز و کشتار مردم بی دفاع این کشور را خواستار شدند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این مراسم گفت: جنایت آل سعود در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می گیرد و باید امت اسلام تنفر شدید خود را نسبت به آن اعلام کند.
آیت الله محمدرضا ناصری افزود: بی توجهی و بی تفاوتی به جنایات آل سعود با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در منطقه بخاطر اختلافات در بین مسلمانان است.
وی تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت در برابر استکبار، رمز و راز عزت و عظمت امت اسلام و موجب شکست دشمنان است، بنابراین باید با قدرت در مقابل هجمه نظامی و فرهنگی آنها ایستادگی کرد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: دین مبین اسلام به همه مسلمانان دستور می دهد که لحظه ای دست از اهداف و آرمان های والای حق و حقیقت بر ندارند و در برابر دنیای استکباری ایستادگی کنند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 20 حوزه علمیه و چهار هزار طلبه دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن