ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92495
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۵:۱۷
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از برنا از ایلام: متن پیام استاندار ایلام به این شرح است:  بسم الله الرحمن الرحیم بسیج لشکر مخلص خداست" این جمله ماندگار بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است. و هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از برنا از ایلام: متن پیام استاندار ایلام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج لشکر مخلص خداست" این جمله ماندگار بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است. و هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

بسیج همیشه در صحنه بوده است و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد. 

بسیج دیروز و در دوران دفاع مقدس فداکارانه در خط مقدم جبهه نبرد حق علیه باطل ایستاد و لحظه های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت کرد و امروز نیز در عرصه ای دیگر و این بار در میدان های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.

اینجانب ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان به ویژه مردم شریف استان ایلام که حقیقتا در دوران دفاع مقدس بسیجی وار مرزداری و مرزبانی کردند از درگاه خداوند قادر و متعال برای همگان آرزوی توفیق و سربلندی مسئلت می نمایم.

قاسم سلیمانی دشتکی 

استاندار ایلام

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن