ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92702
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۶:۳۹
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
آل سعود دست به خودکشی نظامی زده است/خون کودکان یمنی دامن عربستان را خواهد گرفت

آل سعود دست به خودکشی نظامی زده است/خون کودکان یمنی دامن عربستان را خواهد گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به فجایع اخیر علیه کشور یمن گفت: عربستان تا کنون علی رغم هزینه سنگینی که در راستای جنگ با یمن متحمل شده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به فجایع اخیر علیه کشور یمن گفت: عربستان تا کنون علی رغم هزینه سنگینی که در راستای جنگ با یمن متحمل شده است؛ نتواسته اقدام مفیدی در رابطه با ارتش و مردم یمن داشته باشد.

وی با بیان اینکه رژیم سعودی در پایان حملات خود ناچارا دست به خودکشی نظامی زده است، عنوان کرد: بنابراین این دولت در تلاش است که با ضربه وارد کردن علیه مردم یمن امتیازات بیشتری را جهت مدذاکرات سیاسی آینده در رابطه با یمن به دست آورد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: در حالی این رژیم نه تنها در تصرف توفیقی نداشته اند بلکه ضربه های بسیار سنگینی از سوی یمنی ها در رابطه با امنیت خود دریافت کرده اند  که این ضربات بسیار کاری، مهم و اثر گذار بوده است.

ترقی ابراز کرد: یمنی ها به دلیل دست یابی به موشک های مناسب و دور برد تهدیدات جدی را برای صهیونیستی ها به وجود آورده اند و همین مسئله موجب نگرانی شدید عربستان شده است؛ همچنین به زودی متحدین عربستان نیز دست از حمایت این کشور برخواهند داشت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: در این روزها به نظر می رسد که عربستان با تشدید اقدامات خود تلاش برای جبران شکست دارد و به همین جهت بر مردم یمن فشار بیشتری وارد می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مجامع بین المللی مجبور به محکوم کردن اقدامات عربستان علیه مردم یمن هستند، اظهار کرد: آمریکایی ها نیز نمی توانند هزینه این نوع جنایات را بپردازند؛ بنابراین در آینده شاهد خواهیم بود که دولت عربستان به دلیل قتل خاشقچی و جنایات یمن سرنگون خواهد شد و تحولات اساسی در عربستان رخ خواهد داد.

ترقی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه که مسلم است این است که نتیجه جنگ یمن، از بین رفتن سلطه بن سلمان و عربستان خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن