ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92742
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
  • 421 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری 20 محفل قرآنی به نیت شهید مدافع حرم

برگزاری 20 محفل قرآنی به نیت شهید مدافع حرم

علی اصغر شعاعی، قاری بین‌المللی قرآن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، بیان کرد: خانواده شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» که همیشه اهتمام بسیار زیادی به قرآن داشته است، مبلغی را در اختیار او قرار داده است تا به نیت این شهید والامقام صرف فعالیت‌های قرآنی کند. وی با بیان اینکه نیمی از این مبلغ برای […]

برگزاری 20 محفل قرآنی به نیت شهید مدافع حرم

علی اصغر شعاعی، قاری بین‌المللی قرآن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، بیان کرد: خانواده شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» که همیشه اهتمام بسیار زیادی به قرآن داشته است، مبلغی را در اختیار او قرار داده است تا به نیت این شهید والامقام صرف فعالیت‌های قرآنی کند.

وی با بیان اینکه نیمی از این مبلغ برای کودکان و نوجوانان قرآنی روستای «کوه حیدر» شهرستان بشاگرد در نظر گرفته شده است، افزود: مقرر شده است تا نیمی دیگر از این مبلغ برای برگزاری محافل انس با قرآن در مناطق محروم استان قم در نظر گرفته شود.

این قاری بین‌المللی با اشاره به اینکه حدود 50 قرآن‌آموز دارد که در سبک‌های مختلف مشغول یادگیری تلاوت هستند، تصریح کرد: این محافل با حضور این قاریان و حافظان قرآن کریم و اساتید ممتاز قرآن استان قم بدون هیچ چشمداشت مالی برگزار می‌شود.

شعاعی اظهار کرد: این محافل به نیت شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» و در شب میلاد پیامبر خاتم(ص) و امام صادق(ع) در 20 مسجد از مساجد واقع در مناطق محروم استان قم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این محافل علاوه بر گروه‌های قاری و حافظ قرآن کریم، گروه‌های تواشیح و فرازخوانی نیز حضور خواهند داشت. همچنین در این محافل به نوجوانان حاضر در این محافل جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن