ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92921
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۳۱
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
سوریه، بحرین و یمن خط مقدم جبهه اسلام بر علیه ظلم است/استکبار منفعل شده و نمی داند که با انقلاب اسلامی چه کند

سوریه، بحرین و یمن خط مقدم جبهه اسلام بر علیه ظلم است/استکبار منفعل شده و نمی داند که با انقلاب اسلامی چه کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،  سردار علی استاد حسینی یکشنبه شب در آیین بزرگداشت هفته بسیج که در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان برگزار شد با اشاره به تفکر بسیجی باعث شد غزه و لبنان بتوانند رژیم صهیونیستی را شکست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،  سردار علی استاد حسینی یکشنبه شب در آیین بزرگداشت هفته بسیج که در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان برگزار شد با اشاره به تفکر بسیجی باعث شد غزه و لبنان بتوانند رژیم صهیونیستی را شکست دهند، اظهار داشت: در حالی که اسرائیل ظرف یک هفته قصد زمین گیر کردن حزب الله را داشت، پس از 33 روز با خفت و خواری تسلیم شد.

وی ادام داد:  اسرائیلی ها پس از این شکست، خود را بازسازی نمودند و چون دیگر توان نبرد با حزب الله را نداشتند، بر علیه غزه که در محاصره بود، جنگ های 22 روزه و 51 روزه به راه انداختند، ولی 48 ساعت هم نکشید که دستان خود را بالا بردند و این حاکی از عظمت بسیجیان جهان اسلام است.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه  سوریه، بحرین و یمن خط مقدم جبهه اسلام بر علیه ظلم است ، خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی مسلمانان در برابر استکبار به تقویت این خط بستگی دارد.

وی بیان داشت:اسرائیل اگر روزی قصد سیطره از نیل تا فراط را داشت، ولی اکنون دور تا دور خود را دیوار می کشد که این از عظمت بسیجیان در کشورهای اسلامی است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه عزت و سربلندی کشور و اسلام را مرهون خون شهدا هستیم، ابراز داشت:امروز مسلمانان نیجریه در دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی تظاهرات میلیونی برپا می کنند و این ها عظمتی است که حضرت امام راحل(ره) بوجود آورد و بسیجیان جهان اسلام را شکل داد.

وی در ادامه با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی پس از 40 سال به درخت تنومندی تبدیل شده و عظمت آن در جهان آشکار است و کسی نمی تواند ضربه ای به آن وارد کند.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین کشور با اذعان به اینکه امروز هر جا نام ایران است در برابر آن استکبار نیز قرار دارد، تصریح کرد: اگر سردمداری نظام سلطه را آمریکا برعهده گرفته، سردمداری دفاع از مظلومان و اسلام ناب را نیز ایران اسلامی عهده دار است و به عنوان یک ابرقدرت در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

وی با اشاره به اتحاد استکبار جهانی و ایادیش در منطقه و داخل کشور افزود: استکبار منفعل شده و نمی داند که با انقلاب اسلامی چه کند، چون هر کاری می خواهد انجام دهد، رهبر معظم انقلاب با یک سخنرانی نقشه های آن را بر باد می دهند.

وی با بیان اینکه امروز استکبار با تمام قدرت به مقابله با نظام اسلامی آمده است، گفت: استکبار در جنگ های مختلف شکست خورده و جنگ اقتصادی تنها حربه آن است که با تدبیر رهبری در این جنگ نیز شکست خواهد خورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن