ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92930
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۵۱
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت جوانان این مرز و بوم می‌ترسد

دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت جوانان این مرز و بوم می‌ترسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از گیلان، سرهنگ مجید نیكویی، فرمانده انتظامی لنگرود صبح امروز، 5 آذرماه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در دیدار با خانواده شهیدان «حمید و علی‌اصغر حبیبی»، «ناصر آل ابراهیم» و «عزیز الله فیضی» اظهار کرد: شهداء درس ایثار، مردانگی و از خودگذشتگی را […]

دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت جوانان این مرز و بوم می‌ترسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از گیلان، سرهنگ مجید نیكویی، فرمانده انتظامی لنگرود صبح امروز، 5 آذرماه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در دیدار با خانواده شهیدان «حمید و علی‌اصغر حبیبی»، «ناصر آل ابراهیم» و «عزیز الله فیضی» اظهار کرد: شهداء درس ایثار، مردانگی و از خودگذشتگی را به ما آموختند.

این مقام انتظامی با بیان اینكه اقتدار و عزت امروز كشور، نتیجه پایمردی و جانفشانی‌های شهداء است، افزود: خانواده شهداء دارای قلبی سرشار از ایمان و روحی بزرگ هستند، كه فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه ترویج می‌دهند.

وی با اشاره به اینكه شهداء الگوی واقعی صبر، استقامت، پایداری و حافظ ارزش‌های انقلاب و اسلام هستند، تصریح كرد: شهیدان با ایثار در راه اعتلاء امنیت و آرامش کشور عزیزمان، جان خود را خالصانه تقدیم کردند.

سرهنگ نیكویی با اعلام اینكه شهداء، سرمایه‌های گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: وظیفه ما این است از امنیتی كه شهداء برای ما به ارمغان آورده‌اند پاسداری كنیم.

این مقام انتظامی با اعلام اینكه دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت جوانان این مرز و بوم می‌ترسد، خاطرنشان كرد: امروز افتخار ما این است كه ادامه دهندگان راه شهداء هستیم و امیدواریم از امانت شهداء كه همان امنیت پایدار در جامعه است به‌خوبی نگهداری كنیم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن