ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92932
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
  • 134 بازدید
  • ارسال توسط :
موسسه‌های خیریه بین‌المللی: آمریکا حمایت‌های خود را از ائتلاف سعودی متوقف کند

موسسه‌های خیریه بین‌المللی: آمریکا حمایت‌های خود را از ائتلاف سعودی متوقف کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: پنج موسسه خیریه برجسته بین‌المللی از آمریکا خواستند حمایت‌های نظامی خود را از عربستان سعودی متوقف کند. بر اساس این گزارش، پنج سازمان خیریه از آمریکا درخواست کردند به منظور نجات جان میلیون‌ها نفر، همه حمایت‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: پنج موسسه خیریه برجسته بین‌المللی از آمریکا خواستند حمایت‌های نظامی خود را از عربستان سعودی متوقف کند.

بر اساس این گزارش، پنج سازمان خیریه از آمریکا درخواست کردند به منظور نجات جان میلیون‌ها نفر، همه حمایت‌های نظامی خود را از ائتلاف نظامی به رهبری عربستان سعودی که علیه نیروهای جنبش مردمی انصارالله می‌جنگد، قطع کند.

کمیته بین‌المللی نجات، آکسفام (یکی از برجسته‌ترین سازمان‌های امدادرسانی برای ریشه کن کردن فقر، گرسنگی و بی عدالتی و متشکل از پانزده سازمان و نود و هشت کشور است)، سازمان کِر آس، سیو چیلدرن و شورای آوارگان نروژ در بیانیه‌ای مشترک از آمریکا درخواست کردند حمایت‌های نظامی‌اش را از عربستان سعودی متوقف کند.

در این بیانیه آمده است: «اگر واشنگتن حمایت‌های خود را از این ائتلاف متوقف نکند، آمریکا نیز باید مسئولیت‌های بزرگ‌ترین فاجعه انسانی چند دهه اخیر را برعهده بگیرد.»

در این بیانیه همچنین آمده است اگر طرف‌های درگیر فورا نزاع‌ها را متوقف نکنند، چهارده میلیون انسان در معرض خطر مرگ از گرسنگی قرار می‌گیرند.

ائتلاف به رهبری عربستان سعودی که آمریکا از آن حمایت می‌کند از مارس ۲۰۱۵ علیه یمن وارد جنگ شده است. از آن زمان ده‌ها هزار نفر در نتیجه این جنگ خانمان‌سوز کشته شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن