ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93119
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
  • 361 بازدید
  • ارسال توسط :
جزئیات برنامه ۵ تشکل دانشگاه تهران در ۱۶ آذر/ آمادگی حضور سران سه قوه را در دانشگاه تهران داریم

جزئیات برنامه ۵ تشکل دانشگاه تهران در ۱۶ آذر/ آمادگی حضور سران سه قوه را در دانشگاه تهران داریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری اعلام برنامه‌های ۱۶ آذر این دانشگاه گفت: ۱۶ آذر یکی از روز‌های مهم تقویم جمهوری اسلامی ایران است که چند ویژگی مهم دارد یکی هویت انقلاب ما و استعمارستیزی و ایستادگی […]

جزئیات برنامه ۵ تشکل دانشگاه تهران در ۱۶ آذر/ آمادگی حضور سران سه قوه را در دانشگاه تهران داریمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری اعلام برنامه‌های ۱۶ آذر این دانشگاه گفت: ۱۶ آذر یکی از روز‌های مهم تقویم جمهوری اسلامی ایران است که چند ویژگی مهم دارد یکی هویت انقلاب ما و استعمارستیزی و ایستادگی در مقابل دشمنان است که این هویت به خوبی در موضوع ۱۶ آذر قابل درک است زمانی که دانشجویان دانشگاه تهران با خون خودشان این حماسه را آفریدند خیلی از مردم ایران آشنایی با آرمان‌های انقلاب نداشتند.

وی افزود: این جوانان با شهامت خودشان ۱۶ آذر را رقم زدند که نماد استکبارستیزی در دانشگاه تهران شد. ۱۶ آذر با هویت دانشجویی پیوند خورده و در این ایام دانشجویان شور و حال دیگری دارند و این نشان از اهمیت ۱۶ آذر دارد.

سرسنگی گفت: امسال هم که چهلمین سال انقلاب را در پیش داریم با گرامیداشت شایسته این روز یک بار دیگر ندای حق طلبی را به گوش مردم ایران و دنیا دانشجویان خواهند رساند. برگزاری شایسته برنامه ۱۶ آذر نشان می‌دهد که ذهنیت‌های بیمارگونه سایر کشور‌ها پوچ است و دانشجویان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و اجازه نمی‌دهند دستاورد‌های انقلاب به راحتی پایمال شود.

وی اضافه کرد: امسال ۱۶ آذر ویژگی‌های مهم آن در چهل سالگی انقلاب است که برنامه‌های آن نشان می‌دهد که انقلاب ایران بزرگتر از این است که بخواهند آن را منحرف کنند البته هشداری به مسئولان کشور است که وفاق بین سلیقه‌های مختلف یک اصل است.

سرسنگی با اشاره به برنامه‌های ۱۶ آذر دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران به عنوان دانشگاهی که رخداد ۱۶ آذر در آن به وقوع پیوسته امسال برنامه‌های ویژه‌ای را در این ایام برگزار می‌کند و در جلسه‌ای که با دبیران تشکل‌ها داشتیم برنامه‌های ویژه ۱۶ آذر به دلیل تعطیلی این روز ۱۸ آذر ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۵ تشکل دانشگاه تهران بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی، جامعه اسلامی، انجمن اسلامی مستقل و مجمع دانشجویان عدالتخواه مهمانان ویژه‌ای را دارند.

سرسنگی اضافه کرد: بسیج دانشجویی ۱۸ آذر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات میزبان حجت الاسلام محمدقمی، قالیباف، زاکانی، علی عسگری، مهرداد بذرپاش، قاسم سلیمانی، محمد دهقان، علی فروغی، سعید جلیلی و یامین پور خواهد بود. انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران ۱۸ آذر برنامه خود را ساعت ۱۴ در تالار شهید چمران با حضور مهمانانی، چون عارف، مطهری، ربیعی، محسنی اژه ای، دولت آبادی، الویری، ابتکار، مولاوردی، محمود واعظی، علی نوبخت، لعیا جنیدی، علوی تبار، محمدرضا جلالی پور، محمد مجتهد شبستری و سعید حجاریان برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: جامعه اسلامی دانشگاه تهران نیز برنامه خود را در روز ۱۸ آذر در تالار بهشور دانشکده پردیس علوم با حضور سعید جلیلی، قالیباف، فتاح، حسین شریعتمداری، مخبردزفولی، لنکرانی، عزت الله ضرغامی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل نیز در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق با حضور حسین اشتری و محسن رضایی برگزار می‌کنند. همچنین مجمع عدالتخواه یکشنبه ۱۸ آذر از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۷ در تالار رجب بیگی با حضور محمدحسین بادامچی، مجتبی احمدی، مجتبی نام خواه، حسام سلامت، مهدی محمدی، ذاکری و امیرحسین ثابتی برگزار می‌شود.

وی در خصوص حضور رئیس جمهور نیز گفت: هنوز جمع بندی صورت نگرفته و احتمالا امسال رئیس جمهور یکی از دانشگاه‌های استانی را برای برنامه ۱۶ آذر انتخاب خواهد کرد.

وی در خصوص برنامه‌ها و نشست‌های ۱۶ آذر گفت: این برنامه‌ها در شورای نظارت تصویب شده و مشکلی برای حضور مهمانان نیست البته ممکن است تغییراتی در آن رخ دهد.

وی در خصوص حضور دیگر روسای قوا در دانشگاه تهران گفت: ما آماده حضور روسای قوا در دانشگاه هستیم کمااینکه قبلا نیز پیگیر حضورشان در دانشگاه بودیم و نظر ما این است که مسئولان به دانشگاه بیایند و با دانشجویان گفتگو کنند. ما هم از این روند استقبال می‌کنیم خوب است که همه مسئولان کشور در بین دانشجویان حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه حضور مسئولان در دانشگاه‌ها کم است و باید این رفت و آمد‌ها افزایش پیدا کند و دانشجویان و جامعه دانشگاهی در جریان مسائل اساسی کشور باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن